Träff med våra veteran uppfödare?
Finns det intresse för att samlas i Teckomatorp event hyra vår klubbstuga med grillar.Och bjuda in några av våra veteraner inom shettisaveln och höra om deras tankar från start till nu?Själv är jag mycket nyfiken!Om vi delar på event.kostnader och tar med egna grillkorgar.Tidpunkt Juni?Och till hjälp kanske jag kan få några kaffe tanter från vår lilla träff??Om intresse finns?????
Mia/Mytorps stuteri

Jag är varit intresserad av en träff. Jag hade tyckt att det hade varit jättespännande att lyssna på erfarna uppfödares resonnemang kring avel. Vi hade kunnat vara här också, fast vi har ju bara en liten att tita på.

Hej. Undrar vart Teckomatorp ligger? Har du en aning om när i juni?
En annan börjar ju jobba när alla andra går på semester.
Mia.

Teckomatorp ligger mellan Landskrona-Eslöv.Datum får vi sätta efter lokal och när våra veteraner kan komma.Det viktigaste är att veta hur många som är intresserade.
Mia
ja jag är helt klart intresserad
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
JA, absolut! Jag är helt ny inom shettisvärlden och vill gärna lära mig mer! :D

de låter intressant hur man nu ska ta sig dit :/

Det låter verkligen jätteintressant!
Absolut intresserad, bara det ligger på en helg för annars blir det tajt…
Låter skoj!
Varför händer det alltid en massa skoj i Skåne. Det känns som man bor i fel ände av landet:) Hoppas ni får till ett datum och en trevlig träff!
Jag hade gäran kommit.

Vi måste vara fler om det ska funka!
Hjälp till med att sprida detta till dom som inte sitter på forumet!!!

#10 Skåne och Snapphanarna är jättetrevliga och kul! Så klart alla ska flytta till Skåne!!
Anders och jag ställer upp och hjälper gärna till också. Det svåra blir att enas om en helg! Vad har du på förslag?
Jag föreslår att vi sätter veteranerna i typ klubbfåtöljer i en ring, med en konjaksflaska, så blir det nog extra fart på historierna!!

#12 Kan lägga ut det på Syds hemsida också.

Ha jag tillhör ju inte skåne men brukar ju smyga med ibland ;-) precis som jag gjorde på kaffeträffen.
Tycker det låter jätteintressant.