Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 345 ggr
Ellinor Johansson
0

Plan och Riktlinjer

Jag har läst förslaget som finns på Shetlandsällskapets hemsida.

Jag tycker det var ett mycket genomtänkt och bra förslag, ska bli spännande att få höra mer på årsmötet.

RebeckaKihlberg
0

Jag har också läst igenom det och tycker det låter vettigt.

AndersA
0

Tycker också det verkar vettigt. har ju många likheter med danskarnas pass. Gillar att det kommer att finnas en möjlighet att "klättra" med passen, det utestänger ju inte på samma vis. Finns ju alltid detaljer man saknar i sådana här förslag, men eftersom jag ska åka på mötet på söndag så hoppas jag få svar på de frågorna. Har t ex betäckt ett sto i Danmark och funderar lite över hur avkomman kommer att registreras här i Sverige. Hingsten har fullt pass (rött är det väl där?) Ngn som kunde utläsa det? /Kristina

Charlotte-J
0

Har också läst igenom förslaget och tycker det verkar vara bra. Känns ju som att det är på G nu i alla fall mot tidigare.

Amor vincit omnia Kyss

Cattis
0

Jag tycker det verkar bra! Jag tycker det är bra genomtänkt/planerat.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

VeronicaP
0

Tycker också att det är kanon bra förslag och väl genom tänkt, håller med Kristina är ju liknaden som de har i danmark och faktiskt som halvbloden har med, där är det också olika färg .

Ann-Christine
0

Instämmer med övriga!

Hanna-D
0

Instämmer och ser fram mot årsmötet!

sanne
0

Instämmer, verkar mkt vettigare än tidigare förslag. hoppas på ett givande möte på Söndag.

Milla
0

japp jag instämmer också

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Ellinor Johansson
0

# 8 Hoppas också på ett givande och trevligt årsmöte.

Annette
0

Jag tycker också det verkar bra. Väldigt synd att det inte blir något årsmöte för min del, hade gärna velat höra mer om förslaget.

Marta
0

Vi tycker också att det verkar rimligt. Ska bli intressant att höra mera på årsmötet.

UG
0

Jag kan tyvärr inte komma på årsmötet, men jag läste motionerna samt Plan och Riktlinjer. Mycket spännande även om jag inte gillar att Avelsvärderingen blir frivillig.

maysod
0

Har också läst, kan också tycka att förslaget är rätt ok. Synd bara att man inte kan närvara vid årsmötet.