Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettpremiering
Läst 761 ggr
stallgronhult
0

hingstpremiering

Är det ngn. som vet om det hålls ngn. hingstpremiering i Värnamo i år. Trodde det var den 2/9, men det står att premieringen är i Köping då. Det brukar väl vara två stycken?

Annette
0

Enligt SPAF:s sida så är det bara en, den i Köping.

RebeckaSvensson
0

Bara i Köping till hösten?
Hmm, jag som tänkt visa hingst då. Att åka 60 mil blir en rejäl tur, och knappast ngt man kan göra samma dag. Får nog fundera mer än en gång till på det, synd.

Ahnna
0

#2 Minns inte hur långt det var för mig till Gislaved, men det tog 7-8 timmar lite drygt. Det var helt okej dit att åka dagen innan, men hemvägen var riktigt illa. Då hade man ju varit vaken sen 5-rycket och inte kunna sova nåt innan dess för att man var så bervös, och så kom man ifrån premieringen sent på kvällningen. (Tror klockan var 17.30 eller nåt sånt.) Det var ingen hit…

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

FredrikN
0

Jag hittar en hingstpremering i Värnamo den 2 september, Den i Köping skall väl vara den 1 september i alla fall enligt spafs kalender

RebeckaSvensson
0

#3 Kan tänka mig att det inte var ngn hit alls att köra hem efter en så pass lång dag… Får se hur det går att lösa med badning o körning då, för jag har börjat i skola då igen. Men, det löser sig säkert på ngt sätt, annars får jag åka hösten -08 istället.

Annette
0

#4. Det har du banne mig rätt i, Fredrik! Hade jag inte putsat glasögonen när jag läste den kalendern för en stund sedan?

RebeckaSvensson
0

#4 Det låter mkt bättre…

FredrikN
0

Ibland så krävs det en karlCool

Annette
0

#8. Ja, det är tur att tuppen håller ordning på de yra hönsen ;)

VeronicaP
0

#8 Ja ibland ja , tur att det inte är för ofta Flört

RebeckaSvensson
0

#10 Precis ;-)