Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettgodkända-hingstar
Läst 856 ggr
Hanna-D
0

Tidningen Ridsport

Vilken fin hingst det var på första sidan i Ridsport OskyldigKyss

Jättefin bild Johanna!

Hanna-D
0

Det gick dessutom att läsa ett par rader om blominsamlingen till AVN och hur uppskattad den var!

VeronicaP
0

Vad kul *ler* stod det inget annat intressant *S*som kan vara bra att veta för oss som inte har ridsport *ler*

Hanna-D
0

#2 Har inte hunnit läsa den än, bara bläddrat igenom.

RebeckaKihlberg
0

Åhh..jag vet ju vad jag ska läsa när jag kommer hem…bara 45min kvar på jobbetSkrattande

Hanna-D
0

Var en artikel om en shetlandsponny som heter Doris som hoppar LA. Hon gick felfritt men eftersom hon tävlade mot B-ponnyer så kom hon först på 10:e plats av 17 ekipage.

Doris är e. Jolly Roger och Marshwood u. Ubbareds Ambra ue. Package of Marshwood. En eloge till det häftiga ekipaget!

Annette
0

Den måste jag köpa! Undrar om den är ute i handeln redan i morgon?

Midlingur
0

#6 Nej, kommer på lördagar :)

Annette
0

Då får det bli veckohandling på lördag i stället ;) Kan ju inte åka 4 mil bara för en tidning.

jojjehanna
0

#0 Tack! Det var väl kul med en shettis på förstasidan?! De tyckte det var en så bra vårbild…

Har inte hunnit läsa texten, ibland redigerar de lite i den pga utrymme eller annat men den blev nog ganska lång…. men det har ni väl inget emot Glad

Hanna-D
0

#9 Absolut! Mer shetland i Ridsport!

JennyStaaf
0

#9 jag har läst och det var jättebra Johanna!!

jojjehanna
0

#11 tack!

AnnaLundin
0

#12  Johanna, kan du inte lägga ut en kopia på det foto som är publicerat på framsidan? Jag blir ju SÅÅÅ nyfiken ju! Oskyldig

Annette
0

#13. Gå in under aktuellt nummer så syns fotot uppe till höger.

http://www.tidningenridsport.se/