Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 989 ggr
Charlotte-J
0

Fölregistrering!

Har fortfarande inte fått Passen på våra 3 föl och dom första passansökningarna skickade jag för 1 månad sen. Någon mer som fått vänta länge eller har ni fått era pass fort? Vet att mina passansökningar kommit fram då jag pratat med registratorn.

Amor vincit omnia Kyss

Charlotte-J
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag skickade alltså dom första 2 för en månad sen och den sista för ca. 2 veckor sen. Står ju på webbstambokens startsida att dom i semestertider kommer prioritera Fölregistreringar. Men det är klart, den är ju inte uppdaterad sen den 15/7.

Amor vincit omnia Kyss

sanne
0

jag har fått mina nu, men dom har nog väldigt mkt nu, o semester tider..

mina föl finns ej med i webbstamboken ännu, men passen har jag fått !

susanne-s
0

Fick mina på en vecka! - i början av juni
Det är många som skickar nu samt semester som Sanne skriver.

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Charlotte-J
0

Ja jag kanske "nojjar" i onödan, som vanligt Flört

Amor vincit omnia Kyss

sanne
0

haha.. jag tror du kan vara lugn ! dom kommer snart ska du se :)

JennyR
0

OT Tungan ute

Jag förstår att dom har mkt att göra, men om man ska ha en lista med vilka hingstar som betalt nya block så hade det ju varit bra om den kunde varit uppdaterad, annars är det ju ingen idé att ha den öht Flört

Kris_J
0

#6 Håller med dig, det känns lite snopet när man köpt block och inte finns med på listan. (Känns lite som jag hittar på när någon frågar mig om block, trots att jag har dem i min ägo eftersom jag inte kan hänvisa till listan)Skäms 

Nu var det inte så längesedan jag skickade in passansökan så jag ska inte gnälla. Men är lite bortskämd med att det kommit med i princip vändande post. Skickade 22/7 med 1:a klass brev rekat med mottagningsbevis, men inte fått någon bekräftelse på att det kommit fram. Men det kanske är just för att jag "säkrade" brevet så gott jag förmådde de dröjer med bekräftelse. Men blir liiiite orolig att något gått fel.

Veritas odium paretFörvånad

Kris_J
0

Vet att vi ett tag talade om att göra som halbloden, lista när passansökan kommit in och var ok. Längst ned på sidan kan man se från 05 och 06  att de förekom en väldigt kort period. Personligen tycker jag det vore bra om man fick ha det så, då kan man själv hålla koll och slipper oroa sig. Det finns ju listat när passansökan inte är ok i dagsläget.

http://www.shetlandsponny.se/stambok/VisaHandelserVisaUrval.asp?HandalseKodNr=49

Veritas odium paretFörvånad