Dagens Ros!!
Dagens Ros och en stor kram vill jag ge till sajtvärdarna för att de orkar hålla på med detta forum trots all "skit" de får utstå. Utan er skulle inte forumet finnas och det skulle inte vara roligt.
Amor vincit omnia 
#0 Jag instämmer!

Håller helt med! Nu är det upp till oss medlemmar att visa oss "värdiga" detta forum genom att använda det på ett korrekt och respektfullt sätt, inte minst i dialogen oss medlemmar emellan.
Detta forum kan verkligen utvecklas till att bli den optimala mötesplatsen för oss, där vi kan utbyta erfarenheter, få tips och ta del av varandras fram- och motgångar! Suveränt!

Håller med!!!!

instämmer helt. ett helt fång(hahaha) ifrån mig. Jag har lärt mig massor här inne!! tack.

Instämmer helt & fullt hälsar Ulla

Håller med till 100%
A-K

Jag håller med!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Jag skulle vilja ge dagens ros till Lottie, du vet varför 

#8: Tusen tack Hanna! Nu förgyllde du min dag! 

Jag håller också med.

Verkligen jag har fått så mycket från detta forum att jag inte kan tänka mig vara utan, nya vänner, goda råd en massa.
#0 Instämmer jag också!

#0 Instämmer också
Jag skulle också vilja ge dagens ros till Lottie 

#0-Instämmer även jag!
Ett helt fång påskliljor till Er sajtvärdar och en riktigt skön påsk!!! //Erica

#13: Men oj då, nu blir jag alldeles generad! 

Undrar om Ni varit på Blåkulla och inhalerat något bränt påskris?

#16 Avundsjuk =)
#16 Kvasten är redo, om du färgar din päls svart kan du få lifta med mig 

Ni skall vara glada att ni slipper blåsa i ballongen när ni nu skapar oro i lutftlagren, fast lite svart av avundsjuka blev jag nog, kan nog tänka mig att åka med dig en runda Ann-Kris.
Lite meriterande är det nog även för dig med en sådan fin katt på kvasten. 
#19 Självklart katten, vad fyller vi kitteln med 
Jag vill ge en JÄTTESTOR påskkram till våra sajtvärdar.
Jag hoppas att vi alla sminkar av oss våra häxattribut efter påsk, så att forumet återgår till det trevliga & roliga forum det brukar vara.
Glad Påsk alla shettisälskare!!!
#18 Frääääs! Ge tusan i min kissemisse, annars blir jag svart av avundsjuka…moooorrrrr!!!
Jag vill ge en STOR RÖD ROS till Cattis, därför att hon trots allt är en mycket rak och engagerad person.
Detta kommer från mitt hjärta.

Jeg vil også takke for at denne siden er til, den er til masser av hjelp og inspirasjon for meg som sitter her "hjemme på bjerget" alene med min shettis interesse, eneste i miils omkrets (da mener jeg i samme aldersgruppe altså ;o)
Takk Takk i lassevis alle dere som holder den i gang

0 Instämmer. Tack för att Ni gör detta möjligt för alla Shettisfantaster.