"God Morgon" 22 april
Väldigt tidigt på söndagen den 22/4 sitter jag här och kan inte slita mig från alla diskussioner. Ska jobba idag, men får förhoppningsvis sovmorgon… CAROLA!
Snälla, ring inte och väck mig! 

God morgon.
Idag bär det av till SSS Årsmöte, kan ju bli en intressant historia men vi hoppas ändå på en trevlig dag.
Milla, jag har med kameran, dock inget föl här hemma än, men pappsen får fixa en till oss idag..suck..
Ha en bra dag allesammans !!!
sanne

God Morgon!
På förmiddagen kommer hovslagaren och i eftermiddag är det körkurs. Så denna dag är vi inte heller sysslolösa.
Ska iväg och jobba mellan 9 och 13. Sedan förhoppningsvis klippa klart äppleträden, om vädret tillåter.
Hoppas ni som åker på årsmötet kör försiktigt! Väl framme så tänk på att vara snälla mot varandra och respektera att alla inte tycker som precis du gör. Kom ihåg, behandla andra som du själv vill bli behandlad…
Ser fram emot rapporter senare i em/kväll.

Godmorgon ?? Här ser ut att bli fint väder tog sovmorgon, vaknade av en hund som vandrade runt och ville ut och pinka , varför har man tik (ska börja löpa ). Idag ska jag ta ungarna till friluftfrämjandets jippo, brukar vara rätt kul de padlar kanot i ett kärr, har rep bro mellan två små berg barnen får gå över, bygga fågelholk, grilla korv mm. Efter det blir det iväg till stallet igår vart det bara promenad men idag ska jag tömköra + träna på att försöka få buset att stå still, hur sjutton gör alla ni andra för att få era hästar att stå så stilla och fint som man ser på bilder från utstälningar ????? Jag kommer göra bort mig totalt med detta lilla bus som har en termit stack i baken. Stå still då antingen vänder hon runt hela tiden, börjar försöka beta, eller kör upp mulen i magen på mig försöker jag stå framför henne så kommer hon fram och kör upp mulen i magen på mig eller dyl, står jag brevid ska hon klia sig på mig, så vi har allvarliga diskutioner ang stå still och fint. Ha en fortsatt bra dag allihop.

#5 hihi ja du Zettan gjorde bort oss på sin första utställning men nu går det bättre :) Så det är bara träning träning och åter tränning 
Morrn morrn
fortffarande hemsk huvudvärk som ja har. Vill verkligen inte släppa. Hm men men det är bara att bita i hop och se glad ut. Ska strax åka till stallet och testa min nya rockard på Rosa
. Ska bli kul att kunna köra på riktigt nu ju.
Annars blir det inte så mkt att göra för min del mer än att damsuga de ja inte hann med i går. Men hästarna går först som vanligt. men här småregnar det lite och det är bara 4 grader varm. brr blir en kall körtur tror ja. tur det finns regnkläder och vantar

God morgon
Här skiner solen och det är ca 15 grader varmt.
Börjar också vänta på föl nu…
Var på akuten igår, Ryggskott! Blä vad jag är less. Ryggvärk i en vecka redan men nu fick jag bra piller!
Väntar också på en rapport senare under dagen efter årsmötet.
Ha en bra dag alla shettis vänner.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
God middag!
Härligt väder här, varmt o blåsten har lagt sig ÄNTLIGEN!!! men det var -2 i natt. Trodde jag skulle kunna släppa på riktigt bete snart så Ludde kunde gå ute både dag o natt i sommarhagen… det får väl vänta lite till….
I dag kommer hovslagaren o ska verka hovarna på pållarna osen bär det av till barnkalas i dag igen…. men det är rätt kul faktiskt! Mkt mammasnack medans ungarna leker…