Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1124 ggr
HannaDolly
0

VInterpäls

Är jag den enda som har två shetlandsponnyer som har börjar sätta vinterpäls? Började för ca 2 veckor sen.

cinna
0

Inte då! Här håller de på för fullt allihopa!! SkrikandesFlört

HannaDolly
0

Blir lite frustrerad! Redan liksom(?!) Mitt sto på 17 kan jag förstå lite, men den andra på 5 år.. All denna päls redan när man kör och dom blir dösvettiga! Suck! Obestämd

kuusou
0

Mina sätter oxå för fullt. Hingsten är riktigt lurvig nu >___< Valacken helklippte jag förra veckan så han är fin i pälsen fortfarande Oskyldig

http://minihingstar.n.nu

kajsa-kavat
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nejdå, här sätts det päls för fulla muggar. Inte så kul eftersom jag ska visa mina två damer i morgon ha ha.

Aribigga
0

Japp samma här! Hörde med hovslagaren som har isisar, de sätter också. Det gäller att vara ute i god tid.

lurvponnyn.vimeddjur.se

Mini-Angel
0

Min 3 åriga minikille ser ut som en isbjörn! Undrar vad han väntar på för vinter…. Flört

Min 1 åring är den enda som inte satt någon päls ännu,de andra jobbar på bra Skrattande

VeronicaP
0

Här har de också börjat förbereda sig och det är inte bara shettisarna

polgara
0

Mina har oxå börjat

[jannerman]
0

Samma här, för två veckor sedan började dom….:( undrar vad det är för vinter som väntar oss…

2-åringen är värst pälsad, men även 4-åringen har börjat. den som har minst päls är konstigt nog den äldsta som är 14 år.

Kimpa
0

Även här har de börjat sätta päls, de stora håller på att fälla sommarpälsen.
Men de gör rätt i att sätta ordentlig päls tidigt, för det ska bli en till riktig vargavinter.

Joystick
0

Upptäckte att mina killar började sätta vinterpäls på riktigt när jag tvättade de 2a augusti. Vi hade vargavinter i vintras..så de kanske förbereder sig. Å hoppas att matte inte ska ta fram klippmaskinen.

HannaDolly
0

Ponnyn och våran stora häst har fortfarande sommarpäls och njuter som bara den i solen och tycker att det fortfarande är sommar, medans shettisarna smått börjar se ut som isbjörnar ;)