Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 1177 ggr
Rubiinen
0

Nybliven shettisägare

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har tävlat shetlandsponnyer sedan jag var 12 år och nu 7år senare har jag äntligen köpt en egen! Var igår iväg till Västerås och kollade på Hamras Gatzy (sto född -02). Finfina Gatzy flyttar till mig om två veckor och tanken är att vi ska börja tävla i körning.
Är så himla glad, svävar på moln! Glad

Silenos
0

Grattis !!! Ska bli kul att mötas på tävlingsbanan !

Johanna-Granberg
0

Grattis!!Skrattande

Då har du köpt ett kanon sto!!! Hoppas ni får många roliga stunder tillsammans. Kommer hon fortfarande till Köping, hade ju så gärna sett henne igen, då det var länge sedan sist?

AusaBausa
0

Grattis till shettis-köpet!

Charlotte-Aveback
0

Grattis till köpet! Glad

Rubiinen
0

Tack!! :) #2 Hon står kvar hos gamla ägaren då, jag hämtar henne ett par dagar efter det men jag tror inte hon ska ställa henne. Men jag ställer förmodligen ut henne i Kolbäck i oktober. Ska du dit? :)

Johanna-Granberg
0

#5 Tyvärr så måste jag grusa dina planer på att ställa ut henne i Kolbäck, då det blir jäv på domaren. Domaren är mamma till uppfödaren av Gatzy så då går det inte. Hon är ju anmäld till Köping så det vore ju roligt om hon kom dit, vill ju se henne Skrattande

Kida
0

Grattis Frida! Vad roligt!! Skrattande

Rubiinen
0

Jag tyckte det stod på hemsidan att magdalena tog över stuteriet -96 och Gatzy är ju född -02? Jo jag vet att hon är anmäld, men då hon redan är såld så tyckte hon inte att det var någon idé att ställa henne.

Johanna-Granberg
0

#8 Det spelar ingen roll eftersom Magdalena är gift med Oscar som är son till Inga-Lill, de båda äger stuteriet.

Rubiinen
0

#9 ajdå, visste inte att var så. Då får vi se om vi kommer iväg något nästa år.