Venezia RS 4238
Någon som vet om Venezia RS 4238 bor i Sverige eller Finland (eller någon annanstans)?
Någon som vet vem som har hennes avkommor Winnie 38-04-0145 och A.K. Anthony Stone (Finland?)?
Efterlyser kort och info om samtliga ovanstående och Skogheims Gold NPA 5575 i Norge…
Venezia - som är en dotter till mitt sto Venessa - bor nog i Finland. Hon finns åtminstone med i deras register och har Finskt regnummer.
Winnie finns nog också där, klicka på avkommor under Venezia så finns till och med foton på Winnie…
hehe, jag trodde jag hade kopierat in den…
- gå till www.sukuposti.net '
- välj svensk flagga = man har en chans att begripa åtminstone lite av det som står där…
- sök på Venezia och välj rätt ponny…
TUSEN TACK ANNA! Vad kul!!! Fanns ju bilder på Winnie där http://www.sukuposti.net/fakta.php?Numero=340807
Någon som kan "översätta" och guida mig om man vill lägga in bilder själv… Skulle vara kul att även Xtan hade några bilder där tycker jag… Men jag fattar ju inget av finska…
"Sukuposti Online fungerar och utvecklas på hobbybasis men för att säkra dess existens och och framtid har ett företag grundats med uppgiften att sköta sajten och att utveckla den, bland annat säljs annonsutrymme. En stor grupp människor har sajtens underhåll och databasens utökande som ett fritidsintresse, alla deltar aktivt i verksamheten och gör det med stor glädje. Det skall även påpekas att dessa personer gör detta utan att få någon ekonomisk ersättning för det utförda arbetet. Sukuposti Online är därmed ett utmärkt exempel på vad som kan uppnås på frivillighetens väg när ett brinnande intresse och entusiasm kombineras med viljan att sprida kunskap!" Detta kallar jag för ideellt arbete! WOW!!!! Vilket jobb!