Diverse utrustning säljes!
Har lite blandad utrusning som andra säkert har mer nytta av än jag. Här ligger de bara och tar plats, hittar du nåt du är intresserad av men tycker är för dyrt - ge mig ett bud så löser vi det.
1. Tredelat bett, Globus, 9,5 cm, använt men fint. 100:-
2. Helt ny putshandske, Kyra K. 50:-
Ring/sms 070-341 25 34, skicka PM eller skriv här.
Ska till Hingstpremieringen i Hallstahammar på lördag så dit kan jag ta med saker, hämta här går bra (bor i Nyköping), kan även skicka på posten eller dylikt men då får du stå för frakten.

Har även diverse litteratur och tidningar som jag eventuellt kan tänka mig att sälja - enbart för att jag tycker de ska komma till nytta istället för att värma min bokhylla …
Shetlandsponnytidningar, äldsta från 1997.
Finns även en hög gamla Vår ponny och lösblad från svenska Stamboken.
Medlemstidningar från holländska föreningen sen nåt år tillbaka.
Svenska stamböcker, band I-XIII.
Engelska stamböcker, 1970, 1972-77, 1979, 1982, 1984, 1986, 1990-2002 samt tre olika index över äldre band (I-XXIX, XXX-LXVI, vol.67-92)
Hör av dig om du är intresserad av nåt så får vi komma överens.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag vill köpa körspöt! :)

Som det ser ut är 6,7,8 sålda.
Jag skulle vilja köpa stamböckerna! Ska också till Hallsta imorgon, hela dagen, kan du ta med dom dit och vad kostar dom?
Maila gärna om det är OK! jannerman@tikkidews.se

Glömde - jag har även den holländska hingstpärmen (pärmarna) - uppdaterat t.o.m. i år (alltså förra årets premieringsresultat + övriga uppdateringar på äldre).
Cim Jag köper pärmarna om de är kvar, ev också de engelska böckerna.

Holländska hingstpärmarna är sålda men de svenska stamböckerna finns fortfarande kvar.
#15 Jag är fortfarande väldigt sugen på dessa, kan du inte pruta lite på priset…?
Ta med dem imorgon till Hallsta isåfall!
Skulle den bruna lädergrimman(#5) passa en normal stor shettis? =)