Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 674 ggr
zettan
0

god morgon 24 April

Morrn morrn Skrattande

Igår kväll kom ett sms att Anja äntlige fölat. ÅÅÅ vad härligt. Sen vid 00,01 ringer min mobil. Anja och bebis mår nu bra. Gud vad roligt att det blev ett sto Sanne :)

Idag ska ja jobba sen blir de tandläkaren Hemlis. Hatar att öppna munnen för sånna männikskor. Hm hua får rysningar redan. brr

Satt med blanketter till klockan var 22 igår så ja var så trött. Därför ja inte orkade gå ut på msn igen. Tar igen det i kväll Sussie ;)

HA nu en bra dag

kramar

sanne
0

Go morgon

Jag är så glad idag, sen att man inte fått många timmars sömn det spelar ingen roll när man gick ut i dag och såg den lilla bus tjejen !!! Måste dock åka till jobbet, för vi ska ha möte..inget kul. men jag hoppas kunna sluta tidigt idag.

Tack igen Anne föratt du är sånt stöd för oss !

ha en riktigt bra dag allihopa

cinna
0

Morrn morrn
Iväg till jobbet ett par timmar. Ä fortfarande trött sedan helgens jobbpass som resulterade i 11 timmars komp, som man i princip aldrig kan ta utSkrikandes
(Om man inte ser till att försova sig väääldigt länge förståss…Oskyldig)

I em kommer hovis och sedan fix med pållarna inför helgens utställning

cinna
0

dubbelpostatGenerad

veronicarickfelt
0

godmorgon alla…! I helgen ska ja tävla me mitt halvblod, första hopptävlingen på 4 år…! ganska så nervöst…

Skulle vilja komma iväg på nåt mer me min 3åriga valack nu.. nån som har nån ide vart man kan anmäla sig? som inte e allför långt bort från stockholm..

Milla
0

Godmorgon!

Grattis alla ni som har fått fölisar under det sista dygnet!!!

Idag ska jag vara hemma för minsta dottern mår inte helt OK. Vi ska faktiskt ta och gå och lägga oss en stund till.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Charlotte-J
0

God Morgon!

Ska precis skicka ut Elsa till skolbussen och sen ska minstingen åka en stund till dagis. Sen blir det till att åka hem och diska och tvätta och även lite häst och stallpyssel står på listan idag.

Amor vincit omnia Kyss

Anette
0

God Morgon!!

Här är +9 grader o det ska ju bli härligt varmt igen!

Ska ut o ge pållarna frukost innan jag ska sticka iväg o fixa doppresent till vårt andra lilla barnbarn Julia.Kyss

Ha en bra dag alla!!

Puzzel
0

Godmorgon idag skulle det bli fint väder stod det men tydligen inte över oss suck, ska iväg på kurs med Nima idag sedan blir det plugga och sen stallet och se hur mitt lilla bus mår.

Grattis alla som fått små fölisar de senaste dagarna så mysigt att titta på era bilder på de små , avundsjuk näääää inte alls Oskyldig. Ha en fortsatt trevlig tisdag.

VeronicaP
0

#4 Lycka till med tävlingen.

Morrn morrn , blir nog varmt idag med.

[Jemla]
0

God morgon!

Idag blev det till att gå upp tidigt trots att vi har sovmorgon, eftersom pojkvännen skulle vara på jobbet kl 7. *snark* Men det är ganska skönt att kunna sitta och vakna till i lugn och ro innan man ska till skolan, och kunna ta en lugn morgonpromenad med hundarna.

Ha en bra dag! Glad

Charlotte-Aveback
0

God morgon!

Idag är jag helt mörbultad efter karateträningen i går kväll … Och idag skall jag ha ett kundmöte med lunch … Hoppas jag kan hålla masken och inte pustar och stånkar för mycket! Oskyldig

Ha en bra dag allihopa!

Benjamin
0

God morgon. Idag bär det iväg till barnläkargruppen med den minsta. Jag gissar på lunginflammation. Ha en bra dag!

Charlotte-Aveback
0

#12: Åh nej, fy vad jobbigt! Stackars liten!

RebeckaSvensson
0

God middag!

Underbart väder i Uppsala idag och på en av rasterna passade jag på att gå en runda. Haft föreläsning hela förmiddagen och det var otroligt vad föreläsaren kunde snacka, det var ju nästan så jag blev chockad. När det var en kvart kvar och hon öppnade sin tredje eller fjärde pp-presentation slutade jag lyssna helt, för intressant var det inte. Resten av dagen ska ägnas åt en hemtenta samt en massa annat skolarbete.

Annette
0

Go´kväll, eller snarare go´natt!

Idag har jag varit på ett lönesamtal som lika gärna kunde kvittat. Efter 1½ månad på ny tjänst är det inte så lätt att berätta hur bra man är;) Då passar arbetsgivaren på att snåla med korvörena, minsann.

Ikväll var jag ute och tömkörde Eurydike på vägen. (En liten väg) Framför oss fast på vänster sida gick en tant och bakom kom en bil. Då kommer det ytterligare en bil som vi möter. Den kör i full fart och väjar för tanten och kommer så himla nära Eurydike att jag trodde hon skulle bli påkörd. Tur att hon inte är bilrädd! Jag blev så arg på den SkrikandesSkrikandes föraren, så han fick beskåda mitt långfinger. Synd att han inte stannade, då hade jag sparkat in bildörren för den drullen!!