Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 14-utrustning
Läst 2978 ggr
maling91
0

träns och grimma till shettis

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu sitter jag och funderar om jag ska dela med mig av min lilla läderslöjdshobby och kankse börja göra grimmor och träns till försäljning men innan jag bestämmer mig så vill jag kolla runt om de finns något intresse Skrattande

Prenses
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Absolut, handgjort är kul enligt mig och mycket mer personligt om du kan göra dem enligt kundens önskan, då är jag gärna med och beställer ngt i rosa ;)

AusaBausa
0

Absolut.. det är itne lätt att hitta rätt färg eller rätt storlek t en shettis eller dennes föl…. så kör så det ryker ;-)

SandraO
0

Handgjort mot beställning är jättefint, den på bilden är ju utmärkt! Svårt att hitta rätt storlek till sina ponnyer ;)

maling91
0

stort tack för alla som redan har delat med sig av sina åsikter :) ska fundera lite till men det lutar åt att jag tar och skaffar mig en liten verksamhet :) skulle ju vara riktitgt roligt de :) har fått många fina komentarer för den grimman och jag är riktigt nöjd med den om jag får säga det själv. :)

Oldhaunts
0

Har du möjlighet att göra grimmor/träns i vitt läder?

Animal-3
0

Är för tillfället pank men skulle absolut vara intresserad av det när ekonomin finns.
Min lilla shettis kille har ett huvud som inte vill passa i vanlig shettis grimma, Så vanlig shettis är förstor och föl grimma fungerar skulle dock vilja ha mitt i mellan vilket inte finns i vanliga butiker. Misstänket att det blir svårt med grimma till mini shettisen jag har med när hon blivit äldre (än så länge passar hon i miniföl grimma^^)

kuusou
0

jag är intresserad av både grimmor och träns :p Ena killen måste jag köra med ett jaktkandar då tränset (mini-shettis) är för stort med vanligt bett >__<

Får oxå hem en mini på 1 år (ej shettis) som jag tror jag kommer ha ett helvete att hitta grimmor till. Då han lär vara mycket mindre och smäckrare än shettisarna.

http://minihingstar.n.nu

maling91
0

hej alla glada!

har haft mycket att göra nu på sista tiden och har inte haft möjligheten att sitta vid datorn men nu väntar ljusare tider och jag tänker åter ta mitt lärdersömnad och data skrivande.

någon fråga om vitt träns/grimma och det jag säga är att får jag tag på vittläder så kan jag göra i vitt men just nu är det främst rödbrunt och svart som finns att tillgå.

tar emot beställning via imk.gustavsson@hotmail.se går även bra att ställa frågor.

kommer att göra något träns att ta med till köping.