vilka utställningar?

Vi brukar åka på andra utställningar också. Inte bara SSS utställningar.
Jag tycker att vitt är snyggt på fuxar
Jag har tidigare endast åkt på SSS (eller regionalföreningars) utställningar, men ska på andra i år också, då de ligger mycket närmre mig.
Jag tycker också vitt är snyggt på fux, och svart går till allt! ;)

Har bara varit på SSS, eller regionalföreningarnas, utställningar.
På fuxar, eller rödskäckar, tycker jag att vitt är snyggast.
Jag åker på både och, dvs såväl SSS och Shetland Syds utställningar som likala ponnyavelsföreningars utställningar för alla raser.
Jag använder brunt huvudlag på alla ponnyer, oavsett färg… :D Möjligen olika bruna nyanser.
Jag åker på Shetlands Västs utställningar och har även tittat på utställningar i Öst. Sedan har jag flera gånger ställt ut i Håcksvik som Håska Stallklubb arrengerar för ALLA raser och även korsningar och ostammat. Det är verkligen blandat med raser som araber, travare, lipizzaner, nordsvenskar, fjordhästar, ardennrar, ridponnyer, russ och självklart shettisar!
På fuxar tycker jag att ljusbruna träns är fint och vit grimma till utställning men jag tycker grönt är snyggt på fuxar till vardags. Eller beige till fuxar med ljus man… Till skäckar (alla varianter) tycker jag det är fint med vitt!

Skaraborgs Ponny Avel har en utställning i Tidaholm för alla ponnyraser den 28 juli.

Jag tycker att det kan vara svårt att hitta andra utställningar i tid. Det är ju väldigt enkelt att bara titta på SSS hemsida eller i tidningen efter våra utställningar, men för att hitta andra föreningars utställningar krävs lite detektivarbete ibland.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

#8. Kolla under kalender på SPAF:s sida.
SSS utställningar.
Tycker att ljusbrunt är snyggast på fuxar.

Jag åker på SSS , och gemensamma. Även på russ och welsh om jag hinner då jag även har de raserna.