STEPHANIE LINDE!
Får lov att gratulera Steffi med sin superponny som idag Vunnit igen.
STORT GRATTIS!!
Grattis Grattis! Berätta om tävlingen!
Vi väntar på kort! Hur gick det för laget?

åå vad roligt. stor grattis kram från mig
Laget kom 2:a.
Mamma Ann-Karin skriver nog snart…

Hej
Ja vilken dag det har varit helt "sjukt" om man får uttrycka sig så Steffi VINNER Dressyryttarstest I:2 med hela 8,9 poäng utav 10 möjliga med Biggles, Emma med "Wippen" kommer tvåa med 8,7 poäng, två shettisar placerade. Hela 38 ekipage slog Steffi
Läs protokollet får Ni se vad dem skrev om Steffi med Biggles
Jag har nog inte fattat detta än
Laget kom 2:a blev slagna med 0,3 poäng utav Lurbo Ridklubb
Hände det ngt mer roligt idag? ….SSS årsmöte?

#7 welsh kanske…:) Skoja bara!!

Skoj!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Grattis!

Ja du Såsser nu är det officiellt att Steffi får Agrias ungdomsstipendium från SSS en check på 3000:-
ETT STORT TACK TILL SSS DET ÄR EN LITEN FLICKA PÅ 8 ÅR SOM ÄR KANONGLAD

Ett jätte grattis till super resultat och framför allt stipendiet !!! fortsätta i samma goa stil, grattis grattis

Bluemull vill också Gratulera Stephanie till Agrias ungdomsstipendie! Riktigt stort Grattis!!

Grattis Steffi till stipendiet ; kan tala om att det applåderades för dig på årsmötet :-)
#13 Detta stipendie sitter väl fint för er som väljer lite dyrare tränare för det lilla ekipaget. Gu va kul!! Steffi är så väl värd priset!
SÅ roligt! 8 år i år med framtiden för sej… om 5 år blir det D-ponny. Får ordna med en connemara till dej då
.
Grattishälsningar!

TACK ALLA
Gissa om jag har en trött och SUPER DUPER GLAD flicka som efter 12 timmars tävlingsdag och på hemresan får reda på att hon har fått stipendiumet, jag hade en solstråle i bilen hela vägen hem hennes kommentar var
"mamma jag är sååååå lycklig"

Steffi och Emma: Ni är fantastiskt duktiga med era välridna shettisar! Stort GRATTIS! 
GRATTIS!! 

Grattis till stipendiet också!

Grattis, jätte kul!
Stort grattis Steffi! Vilken bedrift, hoppas verkligen att du tänker fortsätta med ditt hästintresse
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Stort Grattis! :)
WOW! Vilka poäng! Och stipendiat! Ett stort stort GRATTIS!
Och grattis till laget som kom två efter Lurbo. Hård konkurrens kan jag gissa med många duktiga ryttare.
Någon som kan tipsa Ridsport att göra ett reportage? Det är väl verkligen på sin plats nu med tanke på ovan!
Grattis till framgångarna! Skoj att se dessa duktiga små ekipage göra så bra ifrån sej! 

Varmt Grattis!
Ni är ju kanonduktiga ju!!! //Erica

Sååå roligt - Grattis till både stipendiet och helgens seger :)
Grattis!! Vad kul med stipendiet!

Vad duktiga ni är, grattis till stipendiet och alla placeringar!
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Grattis till fina placeringar och Agrias stipendium!
Grattis, både till placeringen och Agrias stipendium
Grattis till fina resultat och Agrias stipendium!
Otroligt roligt!
Vilken insats!
Dessutom är det sån't här som för rasen framåt. 

Grattis till det fina resultatet!
#36. Javisst är det trevligt med bruksresultat. Men det finns många sätt att föra rasen framåt :)
#37 Kanske ska förtydliga….rasens popularitet.

Tack ALLA för gratulationerna, Steffi är jätteglad
#36 Det är klart att detta gör att rasen går framåt och javisst det finns många andra sätt, men det som det talas om nu på tävlingarna som vi är på i varje fall att det är så roligt att se en välriden shetlandsponny och att dem går så fint och dessutom har gång.
En mamma sa igår att man har hört talas om shettisar som körs och hoppas i högre former men dressyr hör inte till vanligheten
På söndag ska Steffi tävla Eko Hus cup i Ärentuna med båda herrarna i Lätt C:1 dressyr och Steffi ska debutera i Lätt B:1 Dressyr med Wippen på söndag så det ska bli kul att se hur det går
Men på på lördag kommer vi till Rockelstad det ska bli såååå roligt att få se fina shettisar och andra duktiga ryttare i bruksklasserna

#37. Då hänger jag med. Det tror jag också ökar intresset för rasen.
#39. Toppenbra sätt för en valack att meritera sina föräldrar, dessutom. Du ger väl dottern krumelurpiller så hon inte växer ur dom än på länge ;)
#39 Exakt. Och jag skulle tro att det är extra kul för oss "dressyrfreak" att se detta hos en shettis (travare etc). Att det går att plocka fram.
Hos mig känns det väldigt mycket mer i hjärtat att se detta i en shettis (med en ung ryttare) än hos mer rena gångartponnyer och halvblodhästar.
Ses på lördag Whippen, och jag håller tummarna inför söndagens storverk!

Ja Annette det är roligt att man meriterar förlädrarna, W.I.P Le Grand Jeté som dessutom är hingst tycker jag är ännu roligare då han är så skötsam på tävlingsbanan, folk tror inte att han är hingst då Steffi rider honom.
Domarna i helgen skrev att man blir glad av att se en sådan ponny som "Wippen" då han har en otrolig utstrålning, det är väl underbart att "vanliga" dressyrdomare skriver så i protokollet
"41 ja vad roligt att ses Trim, kom fram och hälsa på oss så att vi kan pratas vid, ses på lördag
Förresten Trim precis som du säger, som jag berättade i en annan tråd om travaren som står hos oss blir placerad och en Tinker kom trea i igår, tjohoo för kallbloden hihi
#42 Skulle du tröttna på Steffi så kan du ju alltid skicka henne till oss:) Här finns vi med öppna armar:)*fniss* Frisk luft dessutom finns det ju massor av i Dalarna.
Jag kommer till Uppsala i morgon. Ska ju på föräldramöte:), DATE? Jag har ju en massa priser till Steffi som hon säkert vill ha…finns det verkligen plats för dessa?
Vi ses idag … Jag ringer när jag lämnar stan..

Jag väntar idoget och arbetar med ishockey "you know" känns kanske fel vid denna soliga värme *ler* pingla när du är på G
Steffi ska hoppträna för William Borggren ikväll med Wippen
Kram
A-K
#44 och #45 Måste småle…har ni inget privat PM eller nå't?
#46 Sorry, skall PM:a nästa gång. Synd att man skall behöva irritera folk helt i onödan.
.

mycket stort grattis

#47 *ler* helt okey för mig prata på ni ;-) stör inte mig alls i allfall :-)
#47 Inte alls irriterad, men vill gärna läsa det som hör till tråden.