Ni med hemsida-fråga?
Ni som har en egen hemsida-
Hur gick ni tillväga?
Vad kostade det?
Är det lätt att uppdatera den själv?
Är ni nöjda?
Vad skulle ni ändrat på om ni är missnöjda med något?
Jag vill ha en egen hemsida,hade en på Zoomin.se tidigare men vill ha en "riktig" utan reklam osv o vet inte alls hur man bär sig åt-tips mottages tacksamt 

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tycker www.123minsida.se är bra, mycket lätt att uppdatera. Jag är mycket nöjd, man kan prova på gratis och sen kan man välja om man vill betala 3 månader eller helår. Titta gärna på min sida www.roshems-Stuteri.se
Många jag vet som har sin hemsida via one.com det ska vara billigt och lätt att uppdatera som jag har förstått. När jag har gjort hemsidor till andra har jag rekomenderat detta webbhotell.
Delad glädje är dubbel glädje :)

Jag har dinstudio.se. Är lätt att skapa, lätt att använda, lätt att uppdatera. Är kanske inte lika fin som om man gör en helt egen men perfekt för mig som inte har koll på det "komplicerade dataspråket".
Titta gärna - www.pettersbacka.se
123_min sida kan jag rekommendera, den är löjligt enkel att använda och kostar ca 700 - om året.
har haft one.com men gillar bättre dinstudio o 123minsida.se som jag har nu..
Tyckte one var rätt trist…
Använder City Network, kostar ca 3-400 kr/år, lätt att uppdatera, aldrig ngt strul, supporten är bra.
Shetland Öst tror jag har one, lika så Stuteri Solliden, tycker inte att det är "trista" sidor 
Har också One.com. Jag är inte så insatt men skulle en trist hemsida hänga ihop med vilket webbhotell man har?
Har en på n.nu är jättenöjd faktiskt och den är mycket friare att utforma som man vill än zoomin.

Jag har överlåtit hemsideskötseln åt maken. Vet att vi har b-one som webhotell, kostar 700 kr/år ( då slipper man reklam ) och maken uppdaterar lätt själv.
Jag har one.com och jag är nöjd med den, inte så dyr men lätt att dona med.
Ska tillägga att jag fick hjälp med att starta upp den och fixa den som jag ville ha, sen så kan jag ändra bilder o text på dom "färdiga" sidorna nu. Är hopplöst oteknisk så jag uppskattar det är lätt…
Peronligen tycker jag inte om de hemsidor som inte täcker hela skärmen, utan har en ruta i rutan så att säga…jag ledsnar snabbt på att läsa om jag blir tvungen att scrolla texter och bilder i både höjdled och sidled…
det bästa med one var att man kunde lägga in text först o sen välja när man vill lägga ut det medans på dinstudio o 123 lägger man ut det direkt..
#7 naej det har de inte! ….kanske jag som var dålig på att hitta bra roliga mallar då 
One är billigast av de tre jag provat..
#13 De är inte färdiga mallar, utan man får skriva koden själv och ladda upp :-)
Jag har också One.com och är nöjd, inga färdiga mallar utan allt måste göras från grunden.
n.nu är busenkelt och på svenska! Gratis om man inte vill uppgradera (vet ej vad det kostar sedan då jag alltid använt gratisversionen)
Har det till min kaninhemsida; www.stengardenskaniner.n.nu :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Har one.com på alla privata sidor och föreningars. Rekommenderar det även till andra då det fungerar mkt bra! Sällan det krånglar.
Bygger allt från grunden själv men det finns ju mallar och lätta "verktyg" för dom som inte jobbar med koder. Jättebra för alla! Mycket bättre än många andra sidor med färdiga mallar då det går att variera färger och bakgrunder som man vill (även om man använder redigeringsverktyget)
Jag har också one.com och är helnöjd med dem och som så många anadra här så är det detta webbhotel som jag rekomenderar.
Vist det fins lite hälpmallar mm, men jag använder ett hemsider program på datron för då kan man sitta i lung och ro och jobba med sidan innan man lägger upp den och även gör alla ändringa i daton inna man lägger upp det med.
Program som jag i första han använder är:
För att göra hemsidan: Microsoft FrontPage
För att lägga upp det på one.com: FTP Surfer
Här kommer länk till one.com så ni kan se vad det kostar och vad som ingår. http://www.one.com/sv/
men den one.com jag testade var en med färdiga mallar så då var det olika! Därför jag tyckte de var så trista