God morgon den 27 april 2007
God morgon!
Är på väg till Holland över helgen. Min sambo är holländare och vi skall besöka hans syster och hennes familj. De fick sitt första barn i februari och flyttade till ett nytt hus i samma veva så vi har mycket nytt att ta in! 
Ha en riktigt skön helg allihopa!
Hoppas ni får bra väder!

Morgon..
ja kan inte skriva att den är god..fy tusan, hela familjen har legat i magsjuka sen i går, det var ingen höjdare o fodra hästar o annat när man mår skit..Hugo har klart det bra, hans blodsocker har varit ok, så han klarade att vara kvar hemma, skönt.
Idag ser ut o bli hur fint som helst ute, men jag får ta den lilla kraft man har o tvätta o röja upp lite.
ha det gott alla som mår bra..
#0. Trevlig resa!
#2. Ajdå, hoppas ni piggnar i snart.
Här ser det ut att bli kanonväder, igen! Bäst att njuta idag för det skulle bli sämre framöver.
Ha en bra dag!

God Morgon!!
Här är varmt men disigt ännu. Ska ut o greja i trädgå´rn idag. Här ser för sorgligt ut med alla torra stälkar som spretar i rabatterna….
Men jag ska ta en promenad med lille Zahir oxå. I går var vi ute på en låång härlig tur som blev lite spännande.. På vägen träffade vi en stooor svart hund som skällde på oss och var lite läbbig. Zahir försökte göra sig stor och stog o blåste o frustade en stund….Han var så söt
#2 Stackars er. Hoppas ni kryar på er snabbt igen!!!
Ha en riktigt skön dag alla!!

God Morgon!
Här är det också trädgårdsarbete som gäller, fast på kyrkogården. Igår klippte jag gräset där. Det gjorde även grannen. Skillnaden var att han åkte åkgräsklippare i sin lilla trädgård, medan jag har handgräsklippare på kyrkogården. Finns det någon rättvisa här i världen ;)
När jag går genom min egen trädgård blundar jag, har inte alls hunnit/haft lust med den. Får nog ändå ta ett tag på söndag.
Ha en bra dag!

Godmorgon fint väder, härligt men jag måste städa och fixa suck, minstingen har studiedag, så bara de två äldsta att köra iväg nu.
#0 Hopps ni får trevligt Holland är så vackert, hoppas ni får se lite tulpaner samtidigt 
#2 Usch peppar, peppar klarade vi oss med endast Rasmus i magsjuka denna gång men man ska inte ropa hej för då ligger vi väl där allihop, hoppas ni mår bättre snart i från hjärnskakningar och magsjuka och kan njuta av lilla Beyla Bus.

#0 Ha en trevlig resa .
#2 Krya på er.
Morrn morrn vädret verka bli varmt och skönt ,själv är jag trött som attan idag och har ont i hela kroppen, men blir ju så när man får jobba på det viset med krångliga fölningar. Majsan är ju fortfarande trött och lite *skranglig* ska tempa henne snart så jag har koll om hon får feber.
Godmorgon! Eller ja, jag har varit vaken halva natten med mensvärk från helvetet, med bieffekten att jag spytt och haft mig. Tur att det finns värktabletter.
Imorgon bär det av till Rockelstad! Det blir mitt första SSS-arrangemang sedan 2004! Det ska faktiskt bli spännande, även om jag inte har nåt stort hopp om bra poäng på hästarna. Det ska bli skoj att träffa alla igen, de flesta har jag inte träffat sen just -04 och dessutom ska Pajen och hennes skötare tävla tömkörning vilket blir mycket skoj!
Godmorgon!
Trevlig resa Lottie. Krya på er Sanne.
Idag firar Christoffer och jag 18 år som gifta så vi ska iväg på ett spa i ett dygn och bara mysa.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

God morgon!
#0 Trevlig resa!
#9 Grattis!
Skolan avklarad för idag, precis lagom lång :-) Dock borde jag nog fortsätta med pluggandet, men det finns säkert ngt roligare man kan hitta på…

#7 har majsan fölat ? eller är hon dålig nu ? jag håller tummarna att allt blir bra.

#11 Hon förlorade fölet igår…
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

God förmiddag.
Sitter på jobbet och fixar med småplock. Jobbar bara till 12 idag för sedan är det massa saker som måste hämtas, ponnyer som ska badas till rockelstad imorgon och så måste jag göra iordning allt till söndagens hopptävling för det hinner/ orkar jag inte med på lördag kväll. Vilken tur att solen skiner och att det är varmt och skönt ute!
#0 Hoppas ni får det trevlig i Holland!
God förmiddag!
Jag sitter på jobbet i vanlig ordning. Händer inget kul idag..möjligen att jag tänker sluta lite tidigare för att njuta av det fina vädret…tänkte jag skulle åka till mamma och låna hennes vovve för att gå långpromenad med.
I helgen bär det av till Tomelilla för årets första travlopp för min ponny, ska bli kul att se honom tävla igen..och givetvis att få pussa en massa på honom….å skämma bort honom med äpplen.
Ha en bra dag!!

För¨åt så mycket Veronica, visste inte.. hoppas hon återhämtar sig fort. än en gång förlåt för jag var så plump..

#15 Man är inte plump om man inte vet. Man kan ju inte ha koll på allt liksom.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#15 Det är lugnt inte så lätt att vet ju *ler* Man kan ju inte hålla koll på allt och alla ju Sanne.
Men Majsan mår rätt bra efter omständigheterna hon har juver som en mjölkstinn kossa men jag är inte så orolig för det då hon får penicelin och fenadyn, men hon går lite illa men om det beror på att fölet satt fast länge och klämde på nerverna eller om det beror på juvrerna vet jag inte . Men hon är pigg och glad i allfall och det är ju det viktigaste. Men tack för omtanken 
God eftermiddag
Inget föl i sikte och det verkar dröja… Det är nog en ny strategi som hon börjat med
Men jag vågar nog inte åka till Rockelstad och titta ändå.
Mår illa och är trött, har jobbat undan det mesta så resten av dagen kan jag sitta och tycka synd om mig själv 
#0 Hoppas ni får det trevligt i Holland.
#9 Grattis!

#9 mm din gottegris och Grattis till er båda

Natti natti!
Nu går jag och lägger mig, så jag orkar upp vid 4-tiden. Vi skall åka till Rockelstad och titta på fina ponnyer och träffa massa trevliga människor. Är man riktigt klok som åker 50 mil tur och retur utan häst 

# 20 Nä men fy vad kul , ibland önskar jag att man hade mer tid till sådant *ler* Kör försiktigt och njut av dagen.