Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett19-om-sajten
Läst 543 ggr
Ove-D
0

Varför inte?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Varför uppdateras inte Xtans "veckans hingst" under senaste inlägg när andras gör det??? http://shetlandsponny.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=b917a900-ce2c-47d0-a307-e975a67b20b9

Är det bättre att ta bort den gamla och Carola lägga in en ny med ny information? Fungerar det då??

Ove-D
0

Ska Carola maila nya bilder och info?

[Anna-N]
1

#0. Vad ska uppdateras?

Vi lägger inte in nya bilder i de äldre artiklarna av VH.

Cattis
0

Det finns inget som skall uppdateras. Skall ngn info bytas ut, ex station eller så så ändrar vi det. Bara värd och Medarbetare kan ändra info i själva artikeln. Ngt är fel på tråden men det spelar ingen roll iom att den är gammal. Alla som vill läsa den kan göra det precis som med de andra.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Ove-D
0

Hur hittar man den via senaste inlägg?

Ove-D
0

#3 men om det är FEL på den så är det väl bättre att ta bort den???

VeronicaP
0

#5 Man får gå och kolla på godkända hingstar så gör jag i allafall om jag vill kolla på någon hingst. Vet inte vad problemet är , vill någon kolla på Xtan så går de väl dit och kollar.

Ove-D
0

#6 men inte heller under rubriken "05- Godkända hingstar" så uppdateras hans sida!!

Men om anledningen är för att artikeln är från 2006 så borde väl inte de andra hingstarna från 2006 hller uppdateras?? För de kan väl OCKSÅ sökas upp???

Cattis
0

#7 Som jag skrev i #3 så är det ngt knas med den. Men eftersom den är gammal spelar det ingen roll. Varför ta bort den, då har han ju ingen tråd.  Tråden finns där som den är, den tas inte bort och den ersätts inte. Alla som vill läsa den hittar den under ex Årets hingstar i ord och bild

Artikeln uppdateras ju dessutom i artikelvyn över senaste. Just nu ligger den ju tex högst upp iom att du skrivit i den.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.