Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 1434 ggr
cBrodin
0

Shettis ägare har man blivit!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Aldrig skrivit här inne trotts många år på iFokus. Men kom att tänka på denna sidan nu när jag har skaffat mig en liten minishettis.

Letade ett bra tag innan jag hitta den lilla ponnyn som kändes rätt för mig. Och tur var det, för känner att jag verkligen hitta rätt.
Körde från Malmö vid nio tiden i söndags och kom hem vid sju på kvällen, så blev en lång dag för att få hem honom, men det är han värd.

Ponnyn då kanske någon vet vem är. Det är Kronblads Jipphi från Mia!
En fux-kille på fyra år. Envis, Pigg och glad skulle man nog kunne beskriva han som. Tanken är att han ska köras in med tiden och även tricktränas, funderar även på att ställaut.

cBrodin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inte Jipphi som är stor, utan jag som är kort :P

ThiffannyJ
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Grattis till din nya fina ponny!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

AnnaLenaK
0

Grattis till en fin liten kille. 

Jag har flera släktingar till Jipphi här hemma (samma pappa) och de är alla lika trevliga.

Lycka till med honom!

camilla69
0

Grattis, han är jättefin !

Charlotte-Aveback
0

Grattis till nytillskottet! Lycka till med honom! Glad

Maliiin
0

Grattis till ponnyn :D Han gick på hingstbete hos oss för 2 år sen tror jag det var. Å hela högen var mysiga så jag tror nog du får många roliga stunder med honom :)

Lycka till och klart du ska ställa ut honom :D

Trine
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Grattis, då får du nog räkna med att vara shettisägare i mååånga år.GladHar man skaffat en vill man inte vara utan sen.

cBrodin
0

Tack alla :)
Han har verkligen en stor personlighet och blev snabbt kung i hagen, styr och ställer med alla fullbloden.
Hoppas verkligen på mååånga år som shettisägare :D

RebeckaSvensson
0

Grattis och lycka till! Härligt för både köpare och säljare när det blir så rätt.