Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett26-efterlysningar
Läst 1090 ggr
PP
0

Wilma, Sten och Viktor

Skulle gärna vilja veta var dessa ponnyer finns idag och om de visats eller tävlats eller liknande:

Wilma 38-99-1115
Sten 38-00-2234
Viktor 38-01-0384

Samtliga är e.Paul vd Papenhoeve RS 185 u.Wivi RS 4112. Jag äger Wivi samt deras helsyster Gränje Valkyria född 2002.

Går förstås bra att kontakta mej direkt oxå: granje@tele2.se

sofiek90
0

Det var ett tag sedan du skrev inlägget,men hittade du hästarna? Vilket år är Viktor född och vilket färg har han?

MVH

Sofie

ThiffannyJ
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Vikor är född -01. Det ser man i nummret efter hans namn. Först är det raskoden, 38 är shetland, sedan är det födelseåret, och sedan kommer ett slags personnummer skulle man kunna säga. Glad

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

sofiek90
0

okej :) Jag är inte så insatt i sånt, då stamtavlan till min egna inte går att hitta. Den har liksom "kommit bort i flytten". Jag vet att han kommer från stuteri, men inte vilket.

Har du fått veta något om ponnyerna då?

MVH

Sofie

PP
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Wilma och Sten är fuxar, Vikor rödskäck med strimbläs. Det finns namn på Viktors ägare i webbstamboken, men jag har inte försökt kontakta denne ännu. Är dock fortfarande intresserad av allt som rör dessa tre.

Har f ö även en halvbror till dessa nu, Gränje Wigwam född i juli 2006, svartskäck e.Wessel vd Amstelhof. Flört