Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 3426 ggr
icansson
0

Älmhults utställning

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Glöm inte anmäla till älmhultsutställningen !

Anmälan går ut den 5 Oktober!

abbe75
0

Jag har anmält mina två Glad

VeronicaP
0

Jag har inte anmält har inte bestämt mig ännu för om jag ska visa eller ej, vi har inte visat på en enda utställning i år och jag är sugen men vet inte om jag hinner eller orkar

AusaBausa
0

har anmält 4st Skrattande

Miica
0

Jag ska anmäla minst en, funderar på att dra med en till.
Svårt att bestämma sig heeelt klart!

kruger
0

Har också anmält 4st Skrattande

LLennartsson
0

Tror jag kommer med 1 pålle :)

Stall Bråna

icansson
0

sponsorer och funktionärer mottages tacksamt:) hör av er till någon i styrelsen om de finns intresse för det.

Miica
0

Erika har du anmält nu eller? Jag ska försöka skriva ut papprena idag. Så kommer anmäla två st (efter lite övertalning)

Lena90
0

Vilket datum är utställningen? Hade tankar på att kolla :)

Carpe diem!

fannytomen
0

Funderar på att åka, men är långt att köra när man inte är så van och när man åker själv med en häst.

Finns det möjlighet att få samåka med någon? Glad Jag har ett shettissto som har åkt med hingstar innan, utan några problem. Vore kalas om jag kunde åka med från Värnamo. Betalar självklart!

abbe75
0

Utställningen är den 5 nov -11 och

sista anmälningsdatumet är den 5 okt -11

Miica
0

Lena! Klart du ska med! Du får hjälpa mig o ställa ut isåfall ;)

Lena90
0

Men raksingen också den dagen rider jag hurbetusjakt i Pjätteryd utanför Älmhult :P Men hur länge tros ni hålla på?

Carpe diem!

SandraO
0

Hoppas på att komma som publik på denna utställningen :)

VeronicaP
0

Jag har 2 hästar i åtanke att anmäla , ja jag kan ju fundera över helgen i alla fall

LLennartsson
0

Blir tyvärr inget detta året men nästa år lär ni nog se mig med mina fyrbenta pälsbollar till hästar :P

Jag kan gärna hjälpa till om det så behövs detta året!

Stall Bråna

kuusou
0

Bara jag får någon att köra kommer jag med en mamutt iaf Tungan ute

http://minihingstar.n.nu

petrabroden
0

jag ska dit med min tintin och så ska mamma med en av deras unghingst ;)

SaraDoos
2

en anmäld.

inte den jag tänkte från början… dottern ville följa med och då fick det bli hennes favorit, så att hon kan vara med i handler och agility också. Och när vi ändå är där ska jag och mannen ha en 'match' i agilityn igen Skrattande

VeronicaP
0

Är det så att anmälan måste komma fram i morgon eller räcker det att de skickas i morgon och betalas i morgon ?

AnnaFagerell
0

#20 Eftersom anmälan ska vara betald och anmäld den 5e så är det väl imorgon??

Medarbetare på djurskydd.ifokus

VeronicaP
0

#21 Vet inte ,de har ju varit olika bud om de ibland nämligen

ThiffannyJ
0

Jag tolkar det som att man kan anmälan fram till den 5 oktober, så anm kan komma fram den 6/10, men jag kanske är fel ute? Glad

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

AnnaFagerell
0

#23 Anmälan fram till 5 oktober så ska väl anmälan vara inne då? det är väl så med allt? Står ju ovan att Erika skrivit att anmälan går ut 5 oktober. Så 6e är det ju för sent…

ThiffannyJ
0

Om man lägger anmälan på låden den 5/10 så når det ju inte ansvarig förrns den 6/10. Postens stämpel är ju då den 5/10, och då fick man ju fortfarande anmäla, men som sagt, jag kanske tolkar fel Glad

I #0 står det att anmälan går ut den 5/10, och då borde man ju ha hela 5/10 på sig att anmäla?

www.minishetland.com

AnnaFagerell
0

#25 å som jag förstår är det då postens stämpel den 4e.. men det är säkert fel…  trodde allt skulle vara inne sista dagen… För mig är det annars en dag extra… När man betalar räkningar och det står 5 okt så ska ju pengarna finnas där den dagen… Inte att man postat pengarna den dagen…

VeronicaP
0

Så här står det på deras hemsida :

**Anmälan till
utställning
*Utställningarna påannonseras endast i tidningen och på föreningens hemsida. Anmälan skall göras på den förtryckta anmälningsblanketten. Denna finns i medlemstidningen ”Shetlandsponnyn” samt på SSS hemsida www.shetlandsponny.se. Utländska utställare skall bifoga kopia på ponnyns stamtavla. Anmälan till utställning är ej giltig om anmälan sker på annat sätt. Anmälan ska ha inkommit till sista anmälningsdagen.*
Efter detta datum är det inte
möjligt att efteranmäla eller byta ut anmäld ponny.

Så det blir ingen utställning för oss då, missade att skicka anmälan så de var ju en himla tur att jag inte hade betalt in :D,**

ThiffannyJ
0

#27 Ok tack för info! Jag tror dock att de olika relgler på de olika regionalföreningarna Glad

www.minishetland.com

VeronicaP
0

#28 Tror jag med att det är , är nog bara syd som har det så (har jag för mig i alla fall)

AnnaFagerell
0

Men om det fanns att läsa på syds hemsida… varför ens fråga?  Obestämd  å varför vara ute i sen tid om man gärna vill vara med? Suck… mkt man inte ska begripa

VeronicaP
1

#30 Därför jag brukar inte vara inne på syds sida så ofta och jag slängde ut frågan här för jag tänkte att jag kunde få ett snabbt svar.

Att jag är sen beror på många olika saker bla att vi har varit iväg på semester och att jag inte visste om den hästen som var tänkt att visas var hemma eller ej då den varit iväg .(iof så är det inget som någon har med att göra varför man anmäler i sista stund.)

Sen trodde jag att de var som på andra ställen när man anmäler till tävling så är sista dag sista dagen som man kan skicka iväg anmälan på.

Sen är väl denna sida till för att man ska kunna fråga ??? De är väl tur att man inte begriper allt och vet allt Oskyldig

Jannie
0

#16 Vi är alltid tacksamma för hjälp på våra utställningar. V g mejla mig på jannie@ringdahl.nu så pratar vi mer om det.

#30 Tråkigt att du missade Veronica, välkommen nästa år.

Charlotta-B
0

Hej alla! =) När är denna utställning? Tänkte man kunde komma och titta :)

Charlotta-B

Aribigga
0

#33 5 november :)

lurvponnyn.vimeddjur.se

Susan61
0

Janni hör av dej till mej angåend sponsring

sanne
0

i Väst är det betalningsdatum som gäller.

men varför vänta till SISTA dagen ? bara en fråga ?

VeronicaP
2

#36 för min del är det som jag skrev ovan, sen ibland beror det på vad man vill visa och man vill kanske vänta in i det sista för att se om de verka bli fina tex , sen så kan de ju också bero på att vi anmäler till så mycket annat tävlingar och ibland måste jag vänta till propparna kommer ut där för att se om dottern ska tävla eller inte  :D Vi håller ju på med lite mer än bara utställning Oskyldig