Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 23-säljes
Läst 2128 ggr
Oldhaunts
1

Till salu: Fleecetäcken & Lädergrimma

Har lite saker tillsalu som tyvärr inte passade min standardshettis. Har inte möjlighet att åka tillbaka till butiken och lämna tillbaka så jag tänkte att det kanske finns någon som är intresserad här. Ska rota här hemma och se om det finns något mer än vad rubriken berättar också.

Oldhaunts
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lädergrimma med clincher, storlek föl/minishetland.
Grimman är aldrig ens provad, endast plockad ur plasten, köpte grimman eftersom jag misstolkade beskrivningen av den och inte hade något riktigt hum om hur liten den var.

Bakom grimman hänger min standardshettis grimma så som han använder den. Lädergrimman som är tillsalu är som mest utspänd på bilden. Nackstycket har 5 hål att variera mellan och under nosen går det att spänna ganska mycket också.

Pris: 160 kr inkl. frakt

Oldhaunts
0

Hansbo fleecetäcke, färg enligt bild. Storlek 95 cm med prislappen kvar.
Täcket passade inte på min standard då hans bog var för stor och halsen på täcket var lite för smalt. Förmodligen ligger täcket bättre på unghäst alt en smäckrare ponny.

Gjorde missen att jag aldrig kollade upp hur smalt det var i bogen utan var överlycklig för att det inte skulle hänga som en klänning på honom. Täcket är endast provat enligt bilden, med en filt under och vad jag kan se förekommer inga hår på det nu.

Pris: 250 inkl. frakt

Oldhaunts
1

Hansbo fleecetäcke, färg enligt bild. Storlek 85 cm, tyvärr fanns ingen prislapp vid köp då det var sista täcket och visningsexemplaret.
Chansade på att köpa en storlek mindre då det endast skulle användas som pyamas när han kom in regniga höstdagar. Täcket är egentligen en storlek för liten för honom, men i jämförelse med det röda så var det inte stor skillnad.

Täcket nådde dock inte runt bogen på honom, men låg bra i ryggen. Det är endast provat enligt bilden, med en filt under och vad jag kan se förekommer inga hår på det nu.

Pris: 200 inkl. frakt

ThiffannyJ
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag är intresserad av lädergrimman, du har ett PM =)

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

camilla69
0

PM från mig oxå :-)

powderpuff
0

*raderat*

Jag saknar dig. De går aldrig över. De gör bara mindre ont ibland...

Min blogg, "Sockerblomman"

Oldhaunts
0

#6 Grimman är såld, har bara blåa täcket kvar som det ser ut nu (:

Oldhaunts
0

Senskydd + Kotskydd i storlek shetland säljes.
Tyvärr har senskydden lite mer repor än vad bilderna visar då de har varit utlånade till en b-ponny en gång på terrängen.

Jag har själv använt settet 1 gång för att prova, men senskydden var för långa för min standard som kräver 14 cm långa skydd, slitaget bilderna visar är efter den gång jag provat skydden.

Dessa skydd är köpa hos Horze och är 16 cm långa i mörkbrun plast och beige neoprenfodring. De är inte missfärgade eller något, endast ljusa repor.

Pris: 130 kr inkl. frakt

StallHultatorpet
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

täcket passar tuvär ej min häst men om det hade funits i 105 så hade jag tagit det:_)

Oldhaunts
0

#9 Synd det, jag har ett våffeltäcke i storlek 105 som jag använt 2-3 gånger eftersom det är så stort på min lilla kille ;( Klänning som hänger nedanför knäna tyvärr.. Är det intressant kan jag se om jag lyckas hitta någon bild, det har ungefär samma färg som benskydden ovan (:

Caspianowner
0

Finns det röda 95 cm. fleecetäcket kvar ?

Oldhaunts
0

Röda Hansbo Fleecetäcket i inlägg #2 är sålt och även lädergrimman i inlägg #1.

Kvar finns benskydden och blåa Hansbo fleecetäcket i storlek 85cm.

Snaedis
0

Jag är intresserad av det blå fleece täcket !

Oldhaunts
0

#13 Snaedis - det finns kvar, kan skicka det imorgon om du ska ha det, ska skicka mer saker då nämligen (:

Caspianowner
0

# 12

Tyvärr

Har själv ett 85 cm men då i brun, som jag också lyckades köpa i tron att den skulle passa.

Här på bild är hon i Hansbo fleece 95 cm.

Snaedis
0

#14 toppen det blir bra ,jag pm:ar dej

Oldhaunts
0

#15 Jag vet tyvärr hur det är att köpa saker i god tro, det syns ganska bra hur dessa täcken inte passade min standard :(