Hjälp med övernattning!
Finns det någon som kan upplåta en boxplats alt. en hage till en hingst natten mellan den 5-6/5??
Vi ska hämta en hingst i Umeå på morgonen den 5/5 och vill ta det lugnt hem så därför undrar vi om det kan finnas någon med en plats ledig. Eller kanske en mindre hage lite avskilt från andra hästar. Vi tänkte någonstans mellan mellan Hudiksvall och Gävle. Vi själva tar in på något hotell eller nåt så det är alltså bara hästen det gäller. Vi har med eget foder men betalar gärna för platsen och ströet.
Har du någon lösning för oss då det brinner i knutarna så PM.a ditt nummer så ringer jag upp.
Mvh Charlotte
Amor vincit omnia 
Måste tacka alla snälla underbara och generösa Ifokusmänniskor. Mängder med svar har jag fått angående plats och även erbjudande om övernattning för mig och gubben, helt otroligt vilka snälla människor det finns. Övernattningen har nu löst sig men det är skönt att veta att man kan använda sig av Forumet i såna här lägen. Vem vet, man kanske kan dra till Norrland på utställning nu när man vet att ni finns därute. Tack snälla!!!
Amor vincit omnia 

Det är ju helt suveränt!
Ha nu en trevlig resa, bara du och gubben ;)
#2 Tackar!
Ska bli så kul att få hem "finingen". Vem vet, det kanske blir en och annan utställning för honom också i sommar.
Amor vincit omnia 

Ta med honom till Valla, så jag får se honom ;)
#4 Valla är tänkt men vi får se hur läget är när det närmar sig anmälan.
Amor vincit omnia 
Måste än en gång tacka alla som pm.at. Tack så mycket för alla erbjudanden om övernattning för både häst och oss. Gissa om jag sparar era nummer
Det är ju kanon att ha om man får för sig att ta en tripp uppåt landet någon mer gång. Ni är super!!!
Amor vincit omnia 

Skulle det krisa med övernattning (trots att det är löst nu) så har jag också boxar och hagar över, strax söder om Gävle.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se