Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 517 ggr
Pyttis
0

Trevlig Valborg!

Vill önska Er alla ett TREVLIGT VALBORGSMÄSSOFIRANDE!

Milla
0

Här firar vi inte valborg men trevlig valborg på er andra i allafallGlad

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Annette
0

Jag firar med mockning ;)

Murre_Uddiz
0

Tack detsamma :)

AusaBausa
0

Tack detsamma! Glad

VeronicaP
0

Tack det samma , ska dricka en cider eller 2 och titta på tv jag ;-)

Asagard
0

Tack! Vi firar inte valborg, men det är fint med alla eldar!

Ove-D
0

Kom hem nyss. Vi har som tradition att åka in till Göteborg och titta på Chalmers Cortégen… Min kusin mötte vi upp också och körde hem henne efteråt. Det är kul att ha med henne då man får gå igenom avspärrningar och gå före med henne! Glad

Ahnna
0

Jag brukar väl generellt se nån eld eller dylikt, men i år hade jag inte en enda tanke på det förrän en expedit i en affär sa "det är ju Valborg" igår, men inte ens då kopplade jag att det var igår kväll som alla tände eldar. Så jag roade mig kungligt med att beskära rosbuskar och förbereda hästarna för sin första natt ute alla tillsammans. (Okej, hingsten fick gå i egen hage!)

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Yvonne N.
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vår privata valborgseld drar en hel del folk, vi var ca. 25 personer där, lite svårt att räkna i mörkret.

AusaBausa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vi kollade också in elden…

så här såg vår brasa ut(den ena av de 2 vi kollade in)

Charlotte-Aveback
0

Varje år arrangeras det en stor brasa på en äng här i området, dit många från hela söderort (söder om Stockholm) kommer. Det är folkliv, försäljning av allehanda fika och godis och den lokala scoutklubben bygger linbanor, karuseller och gungor åt barnen. Där brukar också vara ett lokalt band som står för den musikaliska underhållningen.

Freja hade tur med lotterna igår och fick med sig två vinster hem! Glad

jessica-wi
0

Jag och min dotter var och tittade nere vid Rosfors Bruksherrgård (1 km hemmifrån) som annordnat med majbrasa och tillgång att köpa grillad hamburgare mm. Vi är väldigt stolta över en så fin tillgång. Dom som driver det har egna shettisar som dom kör par med. Och rider.Gå gärna in på länken och titta . www.rosfors.nu