Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 343 ggr
Charlotte-J
0

Skillnad!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara lägga ut en bild på Gläntans Morendo (tagen efter utställningen i lördags) för att ni ska få se hur han ser ut nu. Lite skillnad mot för 1 år sen då han var nyhemkommen och rätt så slimmad. Tack snälla Linnéa för att du tagit så väl hand om honom och Tack snälla Anette för bilderna.

Amor vincit omnia Kyss

Charlotte-J
0

En bild till!

Amor vincit omnia Kyss

Cattis
0

Det vore ju bra om vi fick se "förebilderna" också… hur skall man annars se skillnaden? :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Charlotte-J
0

#2 Ooops! Men dom har jag inte i den här datorn, däremot finns det någon i hingstreportaget från förra året här på forumet. Jag vet inte hur man klipper och klistrar. Hjälp Cattis ;-))

Amor vincit omnia Kyss

Cattis
0

Vilken utställning var det?

/Cattis

[Anna-N]
0

Här är bilden som var med i "Veckans Hingst" iaf…

Charlotte-J
0

#4 Rockelstad förra året fotades han också. Tror den bilden finns här någonstans.

Amor vincit omnia Kyss

Cattis
0

Okej, här kommer den.

/Cattis

Charlotte-J
0

#7 Och nu Cattis, så vore detoptimala att få alla bilder bredvid varandra i samma kommentarsruta. Nu fick du nåt att bita i ;-))

Amor vincit omnia Kyss

Cattis
0

/Cattis

Charlotte-J
0

#9 Tack så mycket Cattis ;-) Nu ser man ju skillnaden mycket lättare än att "blippa" mellan inläggen.

Kul att se att han blivit "en shettis" nu.

Amor vincit omnia Kyss

Cattis
0

#10 Ja se så snäll jag är FAST det är ditt fel att jag är sjuk igen! Oskyldig

/Cattis

Pheobe
0

Han är jättefin. Påminner mej om min gamla Gino. Vackert huvud och såå mysig

ninam
0

Ja, han är jättefin. Fast jag tycker han är jättefin på bilden tagen för ett år sedan också. Jag har ett fint sto (Emma) som han är pappa till.

Annette
0

Jag tänkte på samma sak när jag skickade bilderna till dig ;) Verkligen en positiv förändring!

PP
0

Hm, bilden i inlägg #5 har ju jag tagit i Kil 2000 om jag nu minns rätt. Då tyckte jag att han var i strålande skick! Gick på travet då.

Charlotte-J
0

#15 Oj, jag glömde skriva dig som fotograf. Det stämmer att du tagit den, jag köpte den ( + några till tror jag) av dig på någon utställning/premiering förra året.

Amor vincit omnia Kyss