Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett11-skötsel-hästhållning
Läst 1171 ggr
[Willuer]
0

Hej!

Eftersom det inte verkar finnas någon vanlig 'häst.ifokus.se' sida, får jag väll lägga ut detta här och på alla andra raser :p

HEJ! Jag heter Josefin och är en tjej på 17 år, som älskar hästar! Jag 'går' i ettan på ösby naturbruksgymnasium i Sala. Men ska antagligen hoppa av skolan. Då jag verkligen är skoltrött. Aja, tillbaka till ämnet!

Jag söker då något slags 'hästjobb' att hålla på med några gånger i veckan, men inte allt för tungt arbete, då min kropp inte skulle klara av det! 
Kanske att du behöver lite småpyssel hjälp i stallet. Så som att; Mocka (inte för myket dock!), fixa mat/fodra, in/utsläpp, rykta, lättare ridning/körning/tömkörning/löshoppning… :)

Jag bor i Sala alternativt Vallentuna (Stockholm), beroende på vart du finns :) (Mamma bor i Vallentuna, pappa i Sala. Därför kan jag bo hos vilken som)

Måste finnas bra förbindelser, då jag varken har körkort till bil/moppe…

Tveka inte att skicka ett PM, skriva en kommentar eller mejl till: Josnil_jossan@hotmail.com

(Fråga gärna också!)

MVH/ Josefin

susanne-s
0

jag kan erbjuda dig pyssel och mys och körning dock ingen betalning. ev också ridning. Finns i Tärnsjö 4 mil fr Sala

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

[Willuer]
0

Jag har ingen aning om vart det ligger! Förvånad

Kan man ta sig dit lätt isf? Glad

susanne-s
0

2,5 mil rakt norrut från Heby http://kartor.eniro.se/m/aHL4I Flört

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

[Willuer]