Hej!
Eftersom det inte verkar finnas någon vanlig 'häst.ifokus.se' sida, får jag väll lägga ut detta här och på alla andra raser :p
HEJ! Jag heter Josefin och är en tjej på 17 år, som älskar hästar! Jag 'går' i ettan på ösby naturbruksgymnasium i Sala. Men ska antagligen hoppa av skolan. Då jag verkligen är skoltrött. Aja, tillbaka till ämnet!
Jag söker då något slags 'hästjobb' att hålla på med några gånger i veckan, men inte allt för tungt arbete, då min kropp inte skulle klara av det!
Kanske att du behöver lite småpyssel hjälp i stallet. Så som att; Mocka (inte för myket dock!), fixa mat/fodra, in/utsläpp, rykta, lättare ridning/körning/tömkörning/löshoppning… :)
Jag bor i Sala alternativt Vallentuna (Stockholm), beroende på vart du finns :) (Mamma bor i Vallentuna, pappa i Sala. Därför kan jag bo hos vilken som)
Måste finnas bra förbindelser, då jag varken har körkort till bil/moppe…
Tveka inte att skicka ett PM, skriva en kommentar eller mejl till: Josnil_jossan@hotmail.com
(Fråga gärna också!)
MVH/ Josefin

jag kan erbjuda dig pyssel och mys och körning dock ingen betalning. ev också ridning. Finns i Tärnsjö 4 mil fr Sala
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Jag har ingen aning om vart det ligger! 
Kan man ta sig dit lätt isf? 

2,5 mil rakt norrut från Heby http://kartor.eniro.se/m/aHL4I 
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Okej! 
Är det lätt att ta sig dit.. tro? 
#5 ja, iofs :P