Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 20-föreningsfrågor-sss
Läst 1210 ggr
sanne
0

Manus stopp 1 NOV

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Snart är det manus stopp för shetlands tidningen nr 4-2011

Ni som ska skicka in material, var snälla att försök göra detta i tid, så slipper tidningen bli försenad, och Åsa ska slippa jaga material.

bara en påminnelse Flört

RebeckaSvensson
0

Då passar jag på att påminna er vars ston fick Elit-utmärkelse 2010 att skicka in info om er sto till mig snarast så jag kan skriva ihop en artikel till tidningen.

Hör av er på rebecka@svenssonsmaskinstation.se för mer info o frågor.

Hanna-D
0

Vad mer ska in till nr 4?

ThiffannyJ
0

Till Öst sidor ska i alla fall diplomstona in vet jag…

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

sanne
1

puttar upp !!

kom igen o skicka in ert material nu så tidningen kan gå i tryck i tid denna gång !

VeronicaP
0

Tycker att de som inte har skickat in i tid faktiskt få vänta till nästa tidning , varför ska alla andra behöva vänta på dem som inte kan skicka iväg i tid

sanne
0

#5 det funkar inte alltid så, då det är visst material som behöver vara med i tidningen från regional föreningarna mm tycker bara det är väldigt trist för Åsa som gör ett jätte jobb med tidningen och att hon alltid ska behöva vänta o leta efter material, det är upp till medlemarna att skicka in saker om vi vill ha kvar vår tidning ?

VeronicaP
1

#6 men då får väl det materialet vara borta då om de inte kan sköta sig , det är enda sättet att få folk att sköta sina saker , vad lär de sig annars inget alls för de vet att de får komma med i vilket fall som helst.

Teja-Bea
0

Kanske en idé att skriva VART man ska skicka in material…?!

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

SandraO
0

Material skickas till redaktörens adress, här är länken till sidan där det står.

http://www.shetlandsponny.se/tidningen.asp

Hit skickade jag mitt material och fick inga konstiga återkopplingar på detta iallafall, ahr för mig det står i tidningen vart det ska skickas också.

Teja-Bea
0

Kanon! Tack! =)

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus