Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 553 ggr
Puzzel
0

Transport/lastbils hyrning ???

Hur gör ni som inte själva har släp eller buss när ni ska på utställningar eller dyl ? Jag har inget eget släp, men ska åka på utställningar i sommar , har kollat runt lite men ingen av de jag känner med häst har släp då ingen tävlar eller ställer ut, vad gör man då, är det någon som känner till någonstans man kan hyra släp eller buss för b-kort runt stockholm med omnejd bor och har Puzzel vid Arlanda. PM ´a gärna om ni vet någon som hyr ut . Tack på förhand mvh Sussie

Annette
0

Vissa bensinstationer hyr ut släp, i Stockholm borde det inte vara svårt att hitta en att hyra. Jag har tyvärr inget eget, så jag hyr på macken. Jag tror jag är deras bästa kund, mycket pengar blir det Ledsen. Ett eget står högt på önskelistan, men det är ju minst 30000:- om man vill ha något vettigt. Tyvärr finns det väl nödvändigare hål att stoppa de pengarna i.

Puzzel
0

#1 ja samma här , jag hade släp för flera år sedan men va ett pucko o sålde det efter min ridolycka och inte köpte jag något nytt sen. Får kolla här i Väsby finns inga släp kvar på mackerna men kanske i nån annan av när kommunerna.

Cattis
0

#2 Mackarna vid Glädjen då? Har inte de transport, tex OK? Där hyrde jag för ngt år sedan då det var uppbokat i Vallentuna/Täby.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Puzzel
0

#3 Jag kollade där i höstas när jag skulle hämta Puzzel men då hade de inget släp men jag ska kolla runt på alla mackar mm får sätta lappar på Hööks, Horze mfl butiker och på stall runt om.

Cattis
0

Annars får du ta dig en bit förbi Glädjen till Kyrkbyn. Där på Statoil finns det transport att hyra. Men Statoil är svindyra…

/Cattis

Ellinor Johansson
0

Vad kostat det att hyra en transport ett dygn i Stockholm?

Cattis
0

#6 Olika. På Statoil kostar det ca 750:- med självriskreducering och "boogie-tillägg". På Preem kostar det 495:- (var det så Maggan?).

/Cattis

Ellinor Johansson
0

Här kostar det 350 och då ingår en påse virkon och lånet av en träsgårdsspruta att dimma transporten med.

maggan
0

Ja, 495 på Preem

Annette
0

Vilka priser!!! Jag ger 300:-/dygn eller 200:-/6 timmar. Det tar de även på Shell i Skövde. Nu finns det visst en privatperson som hyr ut sin nya Värmlandsvagn, den är dyrare att hyra. Men om mitt körkort får dra den till vår bil funderar jag på att hyra den vid längre resor, det är en boggie.