Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettavel
Läst 1751 ggr
ThiffannyJ
0

Hingstkatalogen

Hej!

Jag håller på att jobba med hingstkatalogen. Inom en snar framtid kommer det att dyka upp info om vad jag saknar (bilder och så) på SSS hemsida samt lite "frågor och svar". Jag har fått en egen mejladress som man kan mejla mig frågor och bilder på.

När du ska mejla en bild så döper du bilen till hingstens namn_fotograf.jpg  t ex. FilurRS00_NamnNamnsson.jpg  Tänk på att bilden ska vara av god kvalité. Märk mejlet med hingstens namn och RS nummer.

Det ska vara en uppställd helfigursbild av hingsten, tagen från sidan. Inga rosetter, täcken eller dylikt får vara med/täcka hingsten.

hingstkatalog@shetlandsponny.se

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Mmia
0

Vi har ju redan skickat det en gång, ska vi göra det igen eller har du fått bilderna från den som skulle ha gjort det från början ??

ThiffannyJ
0

Jag har fått bilderna från Cim. Denna mejl är om du fått en ny hingst godkänd eller vill byta ut din bild.

www.minishetland.com

Mmia
0

OK vad bra Glad

fuxar
0

Jag ska maila bild på Wilfred v d Zandhoeve RS 555 till dej från Karlsstad i sommras.

Roligt att det är en ny på gång!!!!!!Glad

Pilla
0

Har skickat på Neptan, men har du dom?

ThiffannyJ
0

#5 Bara en dålig tagen i ridhuset vad jag minns. Mejla gärna en bättre, tagen utomhus om du har.

www.minishetland.com

kruger
0

Kommer inte ihåg om jag har skickat bild på Dalsgårds Lord Gold RS 558  tilldig och att Almnäs Origo RS 198 är borttagen ur katalogen.

Om jag har skickat bild ,vilken är det isf?

Minsanne
0

Det är ju eveigheter sedan man mailade bilder på sina hingstar. jag har ingen ning om vilka bilder jag mailat och inte heller på vilka hingstar som det fattas på. Vore ju taksam för en uppdatering om det

ThiffannyJ
0

#8 Den listan kommer inom kort på SSS hemsida, och kommer uppdateras löpande. Vart efter jag gör katalogen vet jag också vilka bilder som saknas.

www.minishetland.com

Milla
0

tror att jag har mailat på Viking men är inte säker, håller ögonen öppna om du behöver ett på honom Glad

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se