Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 2161 ggr
Charlotte-J
0

Skogslotten!

Vet inte om det dyker upp någon katalog idag (eller alls) men undrar om någon insatt vet när klass 2 och 15 går på dagen? Jag kommer vara där tills det börjar i alla fall men kan vara bra att veta när ens pållar ska visas då min visningshjälp åker från Lindesberg och kanske inte vill vara där hur tidigt som helst om ändå hästarna går efter lunch.

Någon som vet?

Amor vincit omnia Kyss

Charlotte-J
0

Nu har jag fått mailad info om hur klasserna går men undrar om någon fått sin katalog än? Eller får man ingen innan utan på plats istället?

Amor vincit omnia Kyss

Cattis
0

Du har fått samma information du med, per mail. Skickat till din teliamail.

I den filen står det förutom tider, klassordning, regler m.m. också att själva katalogen delas ut när man anmäler sig i sekretariatet.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Charlotte-J
0

#2 Okej, det missade jag Flört Såg bara hur klasserna gick. Men det är ju helt okej att få den på plats. Visste bara inte att det var ändrade rutiner, sorry Flört

Amor vincit omnia Kyss

Mini-Angel
0

Får alla mail om tider,klassordning osv? Jag har nämligen inte fått någonting Skäms

Cattis
0

#4 De jag inte hade någon mailadress till fick samma utskick per post i slutet av veckan. Jag har skickat dig ett PM med den adress som brevet skickats till, dvs den som finns i utställningsregistret. Kolla gärna om det är rätt adress vi har. Om jag kan få din mailadress via PM, så ska jag skicka dig informationen direkt.

/Cattis

Ellinor Johansson
0

# 5 Cattis såg att katalogen var på g på östs hemsida, kan inte du lägga ut den när du är klar med den. Jag skulle volja veta vilka nummer mina pållar har.

Lauth
0

Vet någon om det är några strykningar än?

Charlotte-J
0

Om någon vill att jag tar med grjejer från Butiken så skicka PM eller maila på kryddgarden@telia.com.

Amor vincit omnia Kyss

ThiffannyJ
0

#8 Har sprayerna kommit? Final Mist? Jag bokade en så hojta om jag ska ta med pengar!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Charlotte-J
0

#9 Får hem efter Nyår ;-)

Amor vincit omnia Kyss

Charlotte-J
0

Amor vincit omnia Kyss

Pernilla77
0

Utställningen kommer att vara i vita ridhuset.
Inga strykningar ännu

Lauth
0

Vita ridhuset är det samma som vinterutställningen var i? Det stora är rött va Skäms

mizabella
0

#13. Tvärtom :) Både bruksen och utställningen går i stora ridhuset (vita).

Pernilla77
0

#13 Det stämmer att vi var i det vita i vinteras.
Men det vita är det stora :)

Adnocc
0

Jag undrar oxå om inte katalogen kan läggas ut på någon hemsida.

Vill gärna fixa nummerlappen innan , tycker det är så stressande att stå o pilla med det på utställningsplatsen…

Minsanne
0

Det är visserligen lite bökigt …
men man kan ju räkna ut numret själv om man börjar från klass I och räknar hästarna tills man kommer till sin egen.

Jag håller med ovanstående att man vill gärna ha numrena klara för att slippa pilla med det när man kommer fram.

Hoppas verkligen inte det tillkommer någon häst för då faller detta system totalt

Adnocc
0

Ha ha, det tänkte jag inte på att man kan göra, smart!, nu ska jag räkna!

Cattis
0

#16 och 17

Katalogfilen ligger på SSS hemsida och sedan igår ligger både den och "informationsbladet" på Östs sida med.

/Cattis

susanne-s
0

Någon som vet om det är några strykningar?

Hur många hästar i timmen räknar man… hjärnsläpp just nu.

DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Annelie-P
0

#20 Ca tio / timme :)

Cattis
0

Katalognr 15 och 41 är strukna.

/Cattis