God morgon 4 maj
God morgon
Hemkommen ifrån jobbet och skall gå och lägga mig. Röntgade min ena hund igår. Ser ut som A kanske B-höfter, så jag var glad för det. Betalade hästförsäkringarna och var mindre glad. Ledig idag så det blir att städa för hundarna fäller för fullt.
Ha en skön fredag, sista dag innan helg :)

Go morgon.
Ser ut o bli ytterligare en fin dag. idag ska hästarna förhoppningsvis avmaskas, sen kommer några flytta till bete i helgen och vi släpper våra ston med Jozo, frågan är nu bara var sjutton gör vi av rid ponnyn ?! hon kan ju inte gå själv och inte med hingst, skulle inte bli bra.. men det får nog bli med grannens nordsvenskar..
Ha en bra dag alla !!!

morrn morrn
sitter ¨här och försöker få i mig några mackor. men de går segt. får nog äta senare i bilen. Idag bär det av med mig och Rosa till Björketorp. Det är tömkörningskurs för Anders Erikssson idag. Så det ska bli så kul. Kommer väl ta hela dagen. teori börjar kl 9 men ja ska inte träna för en 13.30. men hoppas man får se några ekipage innan man ska trana då så man inte gör bort sig sen :). Rosa står i stallet nu och ja kan tänka mig att hon vill komma ut. Hm bäst att vi åker.
ha en bra dag alla
kram

Godmorgon ser ut att bli en fin dag idag, här behöver också städas cyklar som släppas från bak till framsida och tbx igen varje dag och hundarna som badar i ler dike på dagarna suck. Inte får man mycket hjälp heller suck. Annars idag blir att anmäla mig till sista ämnena innan högskolan hjälp inte långt kvar. Skönt när bus går på bete , men ska ut och träna lite med henne, i helgen måste vi byta bensin pump i bilen och jag ska träna med Puzz. Ha en bra dag
#2 Lycka till på kursen

God morgon!
Här är det än så länge vackert väder, men skulle kunna bli regn senare. Hästarna ligger och sover så sött i hagen, inte dumt att dricka morronkaffet och se dom från vardagsrumsfönstret. Idag blir det ännu en lugn dag, få se om mitt knä snart blir bättre -nu vill jag vá frisk!
Hoppas att alla får en skön fredag!
//Erica
Är på väg till rygg tant, det ska bli skönt!
Fiefie fick ett stoföl i morse skönt att det gick bra. det känns som livet går i 180 med alla måsten. Hinner inte inte ens tita på fölen.
Cattis skrev att alla henne saker går sönder, det gör alla saker här också. Igår blev TV skärmen illgrön, digitalkameran överexponerar så bilderna blir vita, datorn som min mail är på vill inte öppna mailprogrammet, pyspunka på bilen och transporten det är vad jag kommer på nu men det är säkert fler saker som jag glömt

God morgon!
Mestadels jobb på programmet idag. Men också en sista finputsning av presentationen min pappa skall göra i Örebro i morgon. Han kommer att berätta om tiden och tankarna innan vi drog igång stuteriverksamheten, om England- och Skottlandsresorna och stuteribesöken på 60- och 70-talet och de första importerna som lade grunden till vår avel idag. Han kommer också att berätta lite om våra övriga uppfödningar (New Forest, New Forest-Arab-korsningar samt Halvblod) och som grädden på moset så kommer vi att visa massor av foton! 
Till er som har anmält er: Vi ser jättemycket fram emot att träffa er i morgon!

Godmorgon idag ska jag fösöka göra så lite som möjligt *ler*
#6 hoppas det kommer många och att det blir riktigt trevligt för er och alla som kommer dit och lyssnar.
Lottie din lilla bild är så vacker han är bara för fin den lille :-)
#5 Grattis till stofölet , skönt när det går bra .

#7: Tack Gonkan! Ja, han är en riktig sötnos … men säg det inte för högt för nu vill han vara en stor och stöddig hingst! 

God förmiddag. Sitter på jobbet och tar det lite lugnt inför helgen. Ikväll bär det av till uddeholm och dressyrträning och på söndag är det dags igen för hopptävling. Jagar dom där nollorna i 1 m klasserna så jag kan ha chans att åka till flyinge i höst.

God förmiddag - sitter på jobbet som vanligt, och solen skiner ibland mellan molnen men det är bara ett par grader varmt. Till helgen blir det årets första körtävling! Men det är bara dressyr och precision, plus då KM för klubben så det ska bli skojjigt! Men förväntningarna är väl inte såå höga, vi ligger lite efter i träningen. Plus att jag är med och annordnar tävlingen vilket gör att man blir lite ofokuserad på själva tävlandet, utan ser till att allt funkar runt omkring istället. Men vad tusan vi har ju rutin och får leva på den i helgen :)
Ha det så bra i helgen alla!
God Förmiddag!
Växlande väder här men jag hoppas på uppehåll iaf. Inget föl här ännu, man bara väntar o väntar…..
#5. Grattis till fölis!
#7 o 8. Håller med jag också, han är precis lika söt som sin far.
Önskar alla en jättebra dag!
God förmiddag på er!
Idag har vi haft nationella prov i engelska och snart ska jag ha matte. Sen bär det iväg till mormor och morfar för vi ska handla och köpa blommor. Jag och mamma hade tänkt att försöka hinna med och åka till lager 157 och handla lite kläder och sånt med, om vi inte beger oss av för att kolla på lite shettisvagnar!
God förmiddag!
Håller på och städar och tvättar för att sen hämta gubben på jobbet och lämna barn hos sina barnvakter. För i eftermiddag bär det iväg till Västerbotten för att hämta hem Furunäs Porfyr. Jösses vad spännande. Bävar dock lite för själva resan då det ändå är 78 mil enkel väg. Men jag hade inte hjärta att ta en så gammal man på en lastbil + att jag är rätt nojjig för smittor så då fick det bli att åka själv. Jaja, kul när vi är hemma igen med nyförvärvet.
Tjingeling!!
Amor vincit omnia 

#13: Oj, oj, oj vilken resa ni har framför er! Men vad kul att ni äntligen skall få hem honom! Lycka till och kör försiktigt!
#14 Tack tack! Jag är även jätte nervös för Höga Kustenbron som ska vara den högsta i Norden eller Europa vad jag har hört. Men det kanske alla vänliga själar säger bara för att skrämma mig. Som hela "Busslasten som var i Holland" vet så är jag livrädd för broar och i synnerhet om det är vatten under (och båtar för att vara exakt). Är det det under den här bron? Huga!
Amor vincit omnia 

#15 tja…. jag vill ju inte skrämmas, men den är både mycket hög och det är vatten under, men den är bred så man kan hålla sig lite i mitten då behöver du inte kolla ner :)
"Tråkigt" att du ska ta Poffe från oss västerbottningar han har varit bra för aveln här och lämnat mycket fint efter sig, men lycka till med honom!
God eftermiddag! (kan man säga så?)
Jag är ledig idag, det var såååå skönt att få sova ut lite imorse efter att ha sovit alldeles för lite den senaste veckan. Nu är man rätt så pigg och glad igen. 
Jag sitter och väntar på att hundarna ska torka lite efter badet så att jag kan börja trimma dem ordentligt. Ska ställa ut båda imorgon och vi ska dessutom tävla "minilydnad". Jag ska vara med med lillmonstret (för tränings skull) och så har jag lurat Fia att tävla med gammelhunden Linus, det blir spännande! 

God kväll
Har just varit i stallet och grejat lite. Synd att det blev så kallt (glömde jackan hemma) så jag var tvungen att åka hem. Det finns precis hur mkt som helst att pyssla med, trots att det inte är så mkt fodring längre. Unghingstarna skulle behöva en genomgång med mirakelkammen, men det får väl bli i helgen istället…
Nu tänker jag ta och lägga min dunkande skalle på huvudkudden en timme eller två. Jag är så där löjligt snuvig fortfarande och har till vissas lycka mer eller mindra tappat rösten. Hur jobbigt som helst :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

God Eftermiddag!
Har jobbat hela dagen, inte sjutton hann jag klart allt för det. Var ju tvungen att åka hem till ungarna så gubben kan åka och jobba natt hela helgen. Får väl åka tillbaks i morgon för att kratta grusgångarna. Morr.
Hade tänkt att åka till stallet strax, men så kommer min käre son och säger att han har ändrat sig. Nu vill han gå på discot. Suck. Det får väl bli stallet efter discot då, tur att det slutar redan 19.30.
Sådana här dagar undrar jag varför jag inte samlar bokmärken istället.