Efterlyses: Tyros Charlie Boy
Jag söker bilder och information om Tyros Charlie Boy.
Jag pysslade om honom och hade honom i stort sett som "min egen" en hel sommar och trots att detta var runt 10 år sedan så har jag oerhört svårt att glömma bort den söta fuxhingsten med den busiga manen. Tänker ofta på honom och undrar hur han har det och vad han gör.
- Är det någon som har bilder på honom?
- Vet var han står idag?
- Är han fortfarande aktiv inom aveln?
Är inte så insatt i shetlandsvärlden så jag vet inte riktigt var jag ska leta. Uppskattar all hjälp!
Han finns i webstamboken, men ingen ägare finns uppgiven där.
www.shetlandsponny.se/stambok Gå till söksidan, och skriv in Tyros, så kommer det upp en rad hästar med det prefixet.
Tack!
Åh, vad synd att det inte finns någon ägare. Eller ja, finns gör det väl, men namnet alltså.
Skulle så gärna vilja höra hur han mår nu. :)

På GM 2009 visades han av Ingvar Johansson, om jag minns rätt.

Jag har skickat ett PM till dig.
Om du går in på www.shetlandsponny.se/stambok och sen vidare in på Avkommelista och där går du in på de senaste fölen och kollar med deras ägare så kan du kanske få tag på var han fins idag.
Bara ett litet tips 
Tack :)

Är nästan säker på att han står kvar hos Ingvar i Hjärnarp. Såg honom där för nåt år sedan - en trevlig liten hingst :)
Hej!
Tyros Charlie Boy står hos Invar Johansson i Hjärnarp. Vårt mini shetlandssto blev betäkt med han förra året och fick ett hingstföl i sommras. Har du några kort på han tar jag gärna emot det!
Åh, vad kul! Jag har bara "vanliga" kort på honom, tyvärr inget på datorn. Har du något nytt på honom får du gärna visa det! :)