God morgon 2007-05-05
Morr'n!
Eller egentligen inte, jag ville bara för en gångs skull vara först med en morgontråd :-)
Det är ju nästan alltid Sanne eller Sandra som hinner först. Så god morgon på er sjusovare! :-P
Nu går jag och lägger mig! :-D
Ha en bra dag!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

God morgon!
Ja, då bär det snart av mot Örebro. Ha en skön dag, allihop!
God morgon
Skulle hemskt gärna ha varit på plats i Örebro idag som det var tänkt, men tyvärr så får vi lämna återbud. Naomi har varit orolig hela natten så hennes fölning är nog på gång, så vi vågar inte vara borta från henne så länge. Så ha en trevlig och lärorik dag ni andra !!!!

morrn morrn!
Inte ska man väl sova efter man skrivit god morgon cattis
? Det är nog min dator själv som skriver god morgon för det är inte alltid ja kommer ihåg vad ja skrivit. Hm min dator är duktig som gör så mkr själv
.
Det ser ut att bli ännu en fin dag. Själv måste man med till kusten IGEN. suck en annan vill bara skynda sig till Rosa och se om vi minns ngt från kursen för Anders Eriksson :) Så fint vi fick lilla Rosa att gå. Anders tyckte mkt om Rosa. Så det var kul att höra. Får se vad han säger nästa gång. Kanske ja tar med Zettan då.
Nu ropar dom att ja måste äta frukost hur dom nu tror att ja kan äta de på morgonen utan att spy i bilen. För inte sjutton får ja sitta fram. Nä du sover ju bara ändå säger dom. Suck päron dom förstår inte mkt.
ha en bra dag alla i solen
kramiz

Go morgon !!
Ja då det är helg fick man sova lite längre… Det är inge kul o gå upp kvart i fem varje vardag, så sov du gott Cattis !!!!!
Idag ska vi förhoppningsvis göra om i alla hagar och alla ska få gå på gräs, Anja och Arizette får lite "mindre" gräs då dom haft fång.. Jag tränade m Loni igår och gjorde iordning henne, hon ser riktigt bra ut, och hon kunde ställa upp o springa, hoppas hon kan det i Uddevalla oxå.
Nu ska jag sätta mig på trappan m Kaffet o ci…. Ha en bra dag
sanne

#3 o 4: Se, inte fick jag sova länge inte. Hela tre timmar bjussade John Blund på… :-(
Nåja, det är självförvållat.
/Cattis
Go morron!
Känner mig glad och lycklig, gotlandsruss.ifokus blev lanserad i går kväll. Så välkomna in och titta!
Idag ska jag köra vår shettis, så hon får ut och röra på fläsket! Tänkte ge mig av till grannens fina volt, alltid välharvad och med sjöutsikt.
Samt ett 50-tal lamm som hoppar omkring jämte volten. Jag känner mig så lantlig då. Ha en bra dag allihopa!

#6 :-) Härlig känsla med lanseringen va? :-) Grattis!
/Cattis

Morrn, morrn! Har precis istallerat Äppelbo Findus RS 289 i min fölningshage. Har varit och hämtat honom nu på morgonen!
Han får träffa flickorna i eftermiddag då jag ska bort ett par timmar. Jag ska till frissan, bli inte chockade nu ni som känner mig men det här blir andra frissabesöket inom en sexmånadersperiod…Har nog aldrig hänt förr…Gången före det så var det två år sen…
Nu ska jag ut och klappa lite på Findus igen innan jag hoppar in i duschen!
Ha en bra dag alla!!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Gomorron! Idag ska jag iväg och snusa på våran förstfödda fölis för iår
. Det var Källbergets Miranda som fick en söt liten son igår. Ha en så bra dag alla!

#9 Grattis! Får vi se underverket i fölboxen sedan?
/Cattis

#10 Tack! Ska ta kort på han idag så skickar jag in här sen
god morgon!
vi har precis avklarat hovis här nu på morgonen, skönt.
Ska strax köra iväg wille till betet igen.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#9 Grattis
Godmorgon , idag har jag sovit lääänge och det var jätteskönt att få göra det.
#6 Så kul att den är lanserad nu. Ja se nu till att den lilla få jobba riktigt ordentligt ;-).

Goddagens fint väder idag me skönt, har precis kommit hem från klubb träffen med hundarna fick brottas med en 10 månaders curly coated retriver idag han gav sig på en 10 månaders irländsk setter och ngen av mattarna vågade gå emellan så ja, jag fick rycka in så just nu är jag lerig och fin, Curlyn är en osäker hanne som tycker han är störst bäst och vackrast tyvärr har inte matte kunskapen om gränser och hur man fostrar en hund så det blir mycket fel, men nu är vi ett gäng som ska försöka hjälpa henne med grunderna kontakt övningar mm så de får gemenskap hunden och hon. Näää nu ska jag ta en snabb dusch och försöka ta oss ut till landet med en bil med trasig bensin pump, suck behöver träna en del med Puzzel så man inte gör bort sig totalt på utställningarna sen
Ha en jätte fin dag allihopa.
God Middag!
Fint väder här även om vi fått 10 droppar regn! Känns som det behövs floder för det är så himla torrt överallt.
Idag har jag fölvak o övrig marktjänst på mitt schema. De övriga är i Örebro o lyssnar på föredraget om Furunäs. Har ju ett sto som ska föla när som helst - så vi vågade inte åka allesammans.
#9. Grattis till fölis!
Ha en fortsatt bra dag! 
God middag
Idag började jag dagen med två timmars kendo, väldigt skönt och väldigt uttröttande. Dagen har ju inte blivit sämre heller av att man möttes av ett underbart väder när man kom ut från dojon =)
Vad resten av dagen har att ge återstår att se… förmodligen städande och plugg (jag förstår inte hur det kan bli så stökigt hela tiden
)
God kväll!
Har varit iväg på hundutställning idag och måste bara få skryta lite.
Felix kom 4:a i sin klass och fick ett Hp (hederspris)!
Jag hade funderat på om det verkligen var någon idé att damma av gamla Linus för att ställa ut honom, men det var tydligen rätt gjort. Han vann sin klass (!), blev bästa hane (!), BIR-veteran (!) och slutligen BIM!!!!! 
Gissa om jag är en chockad och överlycklig matte just nu…jag som alltid brukar skoja om min "fuling" till hund. 
Tävlade dessutom i minilydnad och kom 4:a med Felix. Fia tävlade med Linus och lyckades komma på 6:e plats, inte alls illa med en döv, pensionerad och mattefixerad hund! 
Är mer än nöjd med dagen!!
Hoppas ni andra också haft en trevlig dag!

#17 Grattis!!! Va roligt! Min vovva har inflammation i en sena så hon ska bara vila just nu. Utställningar ligger på is ett tag…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#17 Grattis till framgångarna. Ni är så jätteduktiga