Tävling i Dalarna - RKS
Ville bara påminna om tävlingen i Dalarna den 6maj. Anmälningstiden går ut snart så anmäl er 
Ja, bra! Anmälan skickas till mig!! Se hemsidan.

Jag har min anmälan i ett kuvert här, ska skickas idag. Betalat redan. 
Eva, jag har alla rosetter och plaketter och diverse annat, påminn mig om att ta med dem!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Några fler som ska tävla? 

Jag har väldigt svårt för att bestämma mej för om jag ska anmäla eller ej…
Om jag inte anmäler, skulle jag kanske kunna hjälpa till med något? Provar gärna på som domarsekreterare i dressyrkörningen till exempel. (*flirt*)

#4 All hjälp uppskattas! Funktionärer behövs alltid. Exakt hur det blir med sekreterare vet jag inte, men flirta med Eva, vettja! 
www.stuteriprecious.se
Du är lättflörtad Pernilla! Självklart tar vi emot all hjälp. Men jag ser dig helst bakom din ponny:).
*putt*
Om några dagar går anmälnings datumet ut!

självklart ska man vara med:D
Bra sara ;) Nåra fler som anmält sig? :)

#10 Det var en hel del, hörde jag. Jättebra, tycker jag! 
www.stuteriprecious.se
finns det nån vägbeskrivning dit? Hittar inte hedenslund på eniro, iaf inte i säter.

Kontakta Såsser, alltså Sasser här på forumet. Tror att numret står i proppen också.
www.stuteriprecious.se

japp hon hjälpe oss emd vägbeskrvivning första gången vi skulle dit=)
#11 va roligt! hoppas startlistan kommer ut snart :) *Nyfiken*

Jag ska också dit.

Jag sitter och väntar på startlistan till dressyrklasserna, den är skickad till min mail men har inte kommit in än. Förhoppningsvis hinner webmastern få ut den på hemsidan senast imorgon. Annars kan ni ju kontakta mig, senast lördag kl. 18.00, därefter kommer jag inte vara online. Så ring i så fall, numret står på RKS hemsida, under "styrelsen".
www.stuteriprecious.se
#16 Kul! vad och vem ska du tävla? :)

Nu har jag fått listorna, ska skicka dem direkt till webmastern.
www.stuteriprecious.se
Här kommer startlistan tjejer! Precision ligger inte med.
Dressyrkörning Klass 9 start klockan 10.00
1.Helene Wallberg-Cornelia
2.Sara Eklöf-Wänga Cedrik
3.Nina Silfwerbrand-Tamarind
4.Frida Rubin-Cornelia
Ledklass:1a
- 1. Eleonore Holm-Rovalds Zalabim
- 2. Meja Bond-Zorro
- 3. Maja Högström-Sjöängens Diva
- 4. Filippa Såsser-Wänga Ivanhoe
- 5. Lovisa Silfwerbrand-Tamarind
- 6. Jonna Bond-Zorro
- 7. Eleonore Holm-Danita
- 8. Nathalie Tongring-Tunstas Cleopatra
Tömkörning klass 11
- 1. Marlene Lind-Linhagens Urkan
- 2. Sara Eklöf-Brynolf
- 3. Nina Silfwerbrand-Dalsgårds Jonna
- 4. Victoria Gylling-Dalsgårds Enterprice
- 5. Gisela Bond-Zorro
- 6. Jessica Nyberg-Broängens st: Anton
- 7. Sara Eklöf-Wänga Cedrik
- 8. Nina Silfwerbrand-Tamarind
Den som undrar över vägbeskrivning så kan jag lägga ut en här ikväll eller i morgonförmiddag. Nu skall jag ut och köra en av hästarna. Sen skall jag fira av en arbetskamrat på en krog här på byn! Höres!!

Titta, där var de ja… 
www.stuteriprecious.se

#21 Låter som om det blir en vägbeskrivning utlagd tidigast lördag eftermiddag… 
Du har förresten fått pm.
ojoj.. det där blir inte lätt :P vi vart inte så många..
har du startlistan för agilityn?
VÄGBESKRIVNING TILL HEDENSLUND I DALARNA
Nu är ju inte jag riktigt hävlig att skriva vägbeskrivningar men detta kanske kan hjälpa till lite:)
Från Stockholm så kör du mot Dalarna, Kör mot Sala följ RV70 mot Mora. När du kommer till Hedemora så åker du rakt fram i bägge rondellerna mot Mora (ej Falun kan lätt missas i sista rondellen där i Hedemora) . Ifrån Hedemora är det ca 1 mils åkande mot Säter, du skall svänga vänster vid skylt VIKMANSHYTTAN. (Du åker efter RV 70 hela tiden)En skylt, handgjord står det GOCART på också. När du svängt av mot V-hyttan så följer du vägen ett par 100 meter då dyker det upp en skylt som det står ridhus på…följ den. Där du svänger så är det energiskog. Sen är du strax där.
Från Mora hållet så följer du RV70 till Säter, fortsätt sedan ca.4 km mot Hedemorahållet. Skylt VIKMANSHYTTAN åt Höger där skall du svänga. Sen är det lika som jag skrivit lite högre upp.
VARMT VÄLKOMNA TÄVLANDE SOM PUBLIK!!!
PROBLEM i alla fall?? Ring mig: 070-5368579
Mvh Eva

#24 agilityn är, enligt proppen, öppen för start mellan 11-13 (tror jag det var) och då dyker man bara upp och startar när det passar en själv. Funktionären på plats (antar jag) antecknar resultatet och vilken klass ditt resultat räknas i. Så det finns ingen startlista för den.
www.stuteriprecious.se

#26, japp det var 11-13. Jag tycker det är bra=) då behöver det inte bli så stressigt om man har mer än en polle emd sig.
Lycka till alla som ska vara med!
#26 ,27.
Vi kommer nog att skjuta på agilityn 1 timme. Med flygande start 12-14. Allt för att få lite mera flyt på dagen.
#28 Ok.
Vi ses imorn och Lycka till! 

#18 Min dotter ska tävla Tunstas Cleopatra i klass 1a. Och Jag ska vara med i klass 15 med samma ponny. Du då? Mvh Stina
#30 Ok! har ni tävlat mycket? Jag ska tävla dressyr körning, precisions körning och Agility med Cornelia. /Frida 

#31 Nej det är inte så mycket. Lycka till imorgon. Vi ses där. Mvh Stina
Lycka till alla som skall tävla i morgon! 

#28 Aha. Ja, det är väl smart, om det blir enklare att få ihop schemat då.
Jag är precis nypackad (alltså, packat bilen) och har sagt godnatt till lilleman, som står i sin box helt nybadad och luktar hårsalong…
Insåg precis att mina föräldrar har norpat alla spännband, som jag skulle fästa vagnen med på släpet, så hur/om jag får med den imorgon bitti återstår att se. Får improvisera…
www.stuteriprecious.se

Japp nu är det vll dags att sova, när man ska upp vid 5:P Hästarna kommer nog titta lite undrande när man kommerXD