Klubbartiklar
Jag var inne och tittade på SNF:s sida med reklamartiklar. Jag gillade deras kläder bla. Vore det inte roligt att ha något liknande med SSS tryck på? Tycker ni det skulle vara en bra idé att föreslå?
Absolut!!
Muggarna är givna, och en vindjacka till maken

Jag hittar inga reklamartiklar alls på SSS sida. Är de borttagna eller är jag blind?
Kolla sid. 7 i senaste tidningen
. Fast bilder på sakerna på hemsidan hade ju inte varit så dumt….
#3 Det tycker jag också att det borde vara (bilder alltså)! Har funderat på att starta en tråd om det faktiskt :)

#3. Men det är väl inga bilder i tidningen? Om de presenterades på hemsidan så som SNF gör med sina skulle det nog bli sprutt på försäljningen. Bilder i tidningen skulle heller inte vara fel. Tänk vad bra reklam det skulle bli! Väljer man kläder liknande de som SNF har kan man ju ha dem jämt.
#4 Nej, inga bilder i tidningen HELLER. Det borde det också vara :) Det finns jättemycket jag är sugen på, men skulle helst vilja se det innan jag beställer…

Jag hade gladeligen köpt om jag visste hur de såg ut mm är ju jätte kul att ha.
#5 Exakt, då skulle GoWR-jackan få stå tillbaka för en SSS-jacka
. Gärna med tillägget - ÖST oxå…
Någon som vet vem som är ansvarig? Så svårt är det ju inte att fixa fram bilder till en hemsida när så gott som alla har en digitalkamera hemma.

Jag är rätt säker på att jag vet varifrån de har köpt sitt PR-materiel, t.ex. nyckeringarna/nyckelbanden, kapsylöppnarna etc. Det är inte alls dyrt och det företaget är väldigt tillmötesgående med förslag och sånt. Väldigt proffsiga.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

# 5. Fast då måste det ju finnas en jacka i sortimentet ;) Det gör det väl inte? Vi kanske får ta och lämna in lite förslag på reklamartiklar, gärna praktiska kläder. Många av de andra rasföreningarna har jackor, så det vore kul om det fanns tycker jag.
#5 BIa shetland väst har ju så att man kan beställa kläder, men det är inget som man lägger på lager utan det beställs eftersom någon gör en beställning. Vid intresse kontakta Malin O
Skjortor och tröjor har tidigare funnits i lager men försäljningen har varit blygsam.
I SSS är det PR & utbildningskommittéen som ansvarar för reklamartiklar.
Veritas odium paretFörvånad

#11. Finns det jackor? Det har jag missat i så fall.
Om det marknadsfördes med bilder i tidningen och på hemsidan skulle försäljningen säkert gå bättre.
#12 Hör med Malin det hon visade på årsmötet var tröjor, jackor och kepsar.

Man kanske skulle tipsa Malin att lägga ut bilder på det på hemsidan i stället, så fler kan se. Vilket av årsmötena, SSS eller Västs?
#14 Väst´s

En tråd för Hanna 

#16. ?

#17 Hanna är med i PR-kommittén. :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#18. Aha, nu gick det upp ett Liljeholmens.
#16, väldans vad du har trampat på pedalen igen
Precis en perfekt tråd för Hanna

#20 Japp.. Tur det inte var ngn polis ute 
Man kunde eller kan?!!!?? få vilka kläder som helst med SSS tryck på. Jag har då en jacka iaf. Men nu är den nog en tre år gammal iaf.
ja tycker d borde finnas då så att man kan få ha dem kläderna på sig i utställningsringen..
jag tycker att det skulle vara toppen
Noterat!
#21 Jag hann hem före dig
men säger detsamma, tur att polisen inte var ute…