Moget?
Fick detta mail igår. Personen hade svarat på min betäckningsannons med överskrift: Ska du betäcka ditt shettissto? Se hit!
Vet inte om jag ska skratta eller gråta? F**n Vad folk är omogna
Har hästen stor snopp?
Mitt telefonnummer är: **********
Fick du ett mobil nummer eller till ett fast abonemang?
Utifrån hur personen går att spåra kan du ju fundera ut hur du ska agera mot denne för att ta udden av de hela och i fortsättnigen få denna att avstå från att besvära dig igen.
Idioter är det gott om, tyvärr!
Veritas odium paretFörvånad

¤1Det var ett mobilnummer. Orkar inte bry mej nu men fortsätter han, då jä*vlar
^^ :/

tyvärr finns det många idioter , som tänder på att fantisera och även skicka sånna mail.Hoppas du slipper sådanna fler gånger
Det kan inte bero på andra saker än perversiteter då? tex att hon har ett sto med liten vagina?

#5 Men inte attan är det första man frågar i ett mail. har aldrig fallit mig in att fråga en sådan fråga , det är attans helt perverst.
Det var ett par killar som ringde en lördags kväll till oss. Dom frågade om Fredrik och om hans "ägare" Sa en massa om att dom varit här hos mej på kvällarna, till min sambo asså… Han hörde att dom satt och festade. Det finns många lustiga typer.
Hoppas att de inte sprider sig från södra sverige… HAHAHA 
Ja puckon finns överallt! Huvudsaken är väl att de inte GÖR idiotsaker som att skada djuren iaf… Att ringa och säga sånna saker kan kännas olustigt men om de verkligen hade gjort något så skulle det väl kännas VÄRRE…(?)