Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 347 ggr
zettan
0

god morgon 7 maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

gäsp gäsp idag är ja inte alls pigg. Lite småyr idag. Men ja ska strax åka till jobbet och se om det går att jobba. Annars får ja ringa vårdcentralen.

Det blir nog en fin dag i dag ockås även fast de fortfarande är mulet. Men det hade inte varit fel med lite regn så gräset kan växa. Utan gräs inget bete ju Ledsen. Rosa och Zettan går nu i samma hage och de tog inte mpnga sekunder innan Zettan talade om att HÄR är det JAG som bestämmer. Liten och kaxig det är väl kanske milt sagt om Zettan Skrattande.

Idag blir de tvätt när ja kommer hem. Fortfarande inte tagit tg i hela min hög än. Sen blir det att köra Rosa i eftermiddag. Nu är vilan slut.

ha en bra dag alla

kram

Lauth
0

God morgon. Åter en dag med föeläsningar och arbete. I eftermiddag ska jag dock till trollhättan och lämna av en ponny.
Hoppas alla får en solig och bra dag =)

AusaBausa
0

God morgon!

Inte heller särskilt pigg men beror mer på att jag vart till Umeå o träffat gamla klasskompisar . trevligt trevligt.

Tänkte mig en tidig kväll i går men när jag kom t hagen så var Kefir på G o föla! Allt gick kanon.. ett litet stoföl.. går fortfarande runt i ett lyckorus o bara är..Härlig känsla!

Ha en bra dag alla i vårt avlånga land!

Tigrou
0

God morgon!

Här har det regnat i natt men det är vi bara glada för. Annars hade nog allt gräs torkat bort.

En fullspäckad dag framför mig. Jag var tvungen att avboka massage tiden, det gillar inte min rygg men men sånt är livet. I kväll är det tävlingar och jag ska rida monté igen. Vi har tre hästar till start och alla går i loppen efter varandra. Skönt att man har kompisar som kan ställa upp som hästskötareGlad

Ha en bra dag!

Charlotte-J
0

God Morgon!

Trött som bara den fortfarande efter helgens eskapader Glad Måste få lite gjort här hemma idag och sen är det trav som vanligt.

Inga föl har vi fått än och inget är väl som väntans tider Flört 

Ha en bra dag allihop!

Amor vincit omnia Kyss

Puzzel
0

Godmorgon regnet faller, behövligt men tråkigt, idag blir det plugga och annat för hela slanten har möte mitt på dagen också suck. Skönt att pållan går på bete så man slipper känna sig allt för elak om man inte hinner göra allt för mycket med henne varje dag och man slipper mocka, just nu är det tömkörning och lära sig stå still och fint som står på schemat för oss.

Alla får ha en bra dag, ser fram emot att titta in lite då o då under dagen och se om det kommit några nya fölisar till världen en höjd punkt varje dag att få se alla små underverk, jag avundsjuk nääää vad är det skulle kunna ha allihopa Oskyldig

sara-ek
0

Godmorron

Nu är man allt lite små trött sen gårdagens tävlingar. Var ju jätte kul, synd att det bara är så långt att åka. Var borta från 04.45-20.00. Och sen när man vaknar här så är det dåligt väder,    uschRäcka ut tungan.

Pheobe
0

Godmorgon.

Idag ska jag sitta i hagen hos min älskade Leja så mycket det bara går. Imorgon lämnar hon jordelivet och smärtorna.

sara-ek
0

#7 nej men usch vad sorligtGråter

Cattis
0

#7 Beklagar Anna…

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Anette
0

God Morgon!

Här har det regnar en skvätt inatt o det ser ut att komma mer. Kommer att göra gott för betetGlad

#7 Åh, så hemskt att behöva ta ett så´nt beslut, men ibland finns ju inget val… Tänker på dig.

Lulan
0

God morgon och gääääsp! Inte tusan vilar man upp sig under helgen, kan iof bero på körtävlingarna vi annordnade i helgen :) Måste dock meddela mina fina resultat, är skitstolt över hästen som var med till 110 % hela helgen och gjorde sitt bästa i alla lägen Kyss

3:a precision, 1:a dressyr, 1:a totalt och 1:a i Klubbmästerskapet som gick samtidigt!

RebeckaKihlberg
0

God morgon!

Är mindre pigg efter 4dagars målande, flyttande osv. ..men det har blivit jätte fint i min nya lägenhet..så jag kan stå ut med att vara lite seg. Gårdagen spenderade jag delvis på Jägersro där pållen sprang två lopp, han skötte sig fint och gick på nytt rekord, slutade 6a i ett svårt lopp med en drös riktigt duktiga pållar och 3.a i det andra. Efter Jägers blev de IKEA-shoppning och sen hem med alla 511 kassar Skrattande. Idag blir det jobb och sen ska det pulas i lägenheten.

Ha en bra dag!!

Milla
0

God morgon!

Tänker så på dig Anna och hoppas du ska komma igen.

Idag efter jobb ska jag sitta i hagen och bara mysa med Mio och jag ska även lära känna Favorit lite mer.

Ha det gott alla!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

zettan
0

# 7 beklagar verkligen. Men du gör rätt i att umgås med din häst så mkt du kan sista dagen. tänker på dig

kram

Puzzel
0

#7 Fy va jobbigt ett av det hemskaste beslut man någonsin kommer och fatta i livet även om man vet att man gör rätt så ifrågasätter man sig själv flera gånger om åtminstone gjorde jag det. Hoppas du orkar ta dig igenom det och snart stå på benen igen. Tröst kramar

[Anna-N]
0

#7. Usch, vad hemskt! Beklagar så mkt!

Asagard
0

God förmiddag! Idag regnar det och är sååå tråkigt ute. En sådan här dag kommer jag aldrig igång riktigt. Ska egentligen åka iväg till växthuset och göra lite nytta, men sitter samtidigt och väntar på "likbilen" som ska hämta Rocco, så det blir nog lite mer dator.

#2 Väntar med spänning på bilder! Oskyldig

#7 Fäller ett gäng tårar för dig och din häst. Kan bara ana hur du har det. Du har verkligen maximal otur. Gråter

Annette
0

#7. Vad tråkigt Anna. Nu måste det väl ändå vara nog med tråkigheter för din del.

God middag! Är hemma på lunch och äter alldeles för pepprad potatisgratäng med ingenting till. Jag har gjort den själv, så det är ju inte så konstigt att den inte smakar bra. Jag skall svalka strupen med lite glass till efterrätt.

Sedan skall jag jobba några timmar till. Därefter skall jag till stallet, hästarna går ute nu och det är så härligt att slippa mocka! Den timman kan man lägga på annat hästigt istället.

sanne
0

Precis hemkommen från jobbet, typ.. har kollat över alla pållar i olika sommarhagar, alla mår bra !!

Nu ska jag försöka fixa lite kvällsmat, sen måste jag fundera vidare på en sak som jag måste lösa.. suck.. ibland är saker svåra att ta i..

ha en fortsatt bra kväll.

Hanna-D
0

God kväll

Har suttit i skolbänken i dag. Det var iofs inte så jättelänge sedan men jag är helt slut, kursen är svår och vi kommer läsa denna kurs på ca 1/3 del av tiden - hur 17 det ska gå till… Det blir ju 275% Fundersam

RebeckaSvensson
0

#20 Hoppas att kursen är intressant och givande iaf. Vet hur det är att läsa så mkt och det är inte ngt jag ska göra om fler gånger… Men det kommer säkert gå jättebra, bara du ser till att plugga efterhand.

Hanna-D
0

#21 Det är jätteintressant men svårt… Är så här mkt i fyra veckor, sedan är det bara 100% som gäller Glad