Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett24-köpes
Läst 3378 ggr
Ehal
0

Inkörd shettis köpes

Önskar köpa en inkörd shetlandsponny. Har en ponnyvalack som tyvärr haft fång och som behöver ha sällskap i bantarhagen och slippa gå ensam. Anser dock inte sällskapshästar ska bara gå och dra och då jag är vuxen och för stor för att rida shettis så önskar jag den är inkörd så kan jag köra den 3-4 gånger per vecka i alla fall.

Kan erbjuda stor box i eget stall på gård på landet, långa dagar ute i hagemed skog att gå in i, samt 5 fodringar per dag med analyserat hösilage passande för lättfödda ponnyer (lågt MJ).

Samt naturligtvis kel och pyssel som sig bör. Jag bor utanför Gävle.

Tidigare fång inget hinder, ej heller lindrigt eksem. Sto/hingst/valack spelar heller ingen roll, så länge den fungerar bra med lekglad större ponnyvalack. Stort plus om det är inkl utrustning (och vagn), eller om utrustning kan medfölja.

hallon06
0

Jag har en shetlands-valack till salu. Se annons här i fokus.

Mvh Annika

Stegsholms
0

Har du hittat någon ponny?? MVH åse

Likeabug
0

Jag har en shettis-hingst till salu. PM:a för mer info:)

kajsa-kavat
0

Jag har ett ministo till salu som är mycket körd och riden Skrattande

Minsanne
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har ett mycket trevligt 4 års sto till salu. Hon är svartskäck, import från Holland e Ladyll Buccaneer - Amor vd Amstelhof - Nero vd Olde Maten. Hon är 95 cm och har fått alla unghäst premierna i Holland och som 3 åring erhöll hon en 2a premie.

Hon är en hel del körd och lite riden. Mer foto och uppgifter på henne kan du se på min hemsida www.jaboruder.se under Stuteriets shetlandsponnyer och sen under dom färgade.

Likeabug
0

Inget svar till någon…?

Letar du fortfarande? :/

Ehal
0

Oj, här hade det hänt saker. Jag har inte varit inloggad på ett tag, och av någon anledning tycks inte 'mailpåminnelsen' när det är svar i tråden fungerat?

Tack för alla förslag, men jag hittade ju 'min' ponny så letar inte längre nej.

mickae
0

hej har en (ev 2) shettis(ar) till salu. Underbar, social, trafikvan. hanterad, tömkörd, longerad. duktig med hovslagare……..

IdaT
0

#9 Tråden är nästan två år gammal och i #8 säger TS att h*n har hittat sin ponny… Flört

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Inlägget är låst för nya kommentarer