Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 421 ggr
Midlingur
0

Gillar inte er

Jag gillar inte er! ;-) Jag har alltid sagt "nä, jag ska inte ha ett sto. Jag gillar inte ston. Ston är knäppa". Oskyldig Men nu, nu när man sitter här och bland annat ser era ston som fölat, era utställningsbilder eller tom era körekipagebilder - ja, då blir man sugen! Och tankarna börjar vandra om hur man ska göra med box, hage osv.

Men jag ska försöka stå emot! Cool

……….Och våga inte lägga in bilder på ston i denna tråd ;-)

PS. Jo, klart jag gillar er - när ni är stofria ;-)

VeronicaP
0

*ler* hm kanske skulle lägga in ett par bilder i allfal Oskyldig

Ahnna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Klart du ska ha ett sto! Flört Säger jag, som från början bara skulle ha valacker och hingstar, vilket jag också hade, av ungefär samma anledning som du. Ston är ju helt knasiga ibland, jobbiga i humöret och sådär… Oskyldig Och så träffade jag på ett sto som var det knäppaste, vildaste och mest underbara jag pysslat med på länge! Nu, 3 år senare, går det 3 ston här hemma i hagen, även om den ena primadonnan bara är till låns. Men de är lika mysiga alla tre! Cool

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Kris_J
0

Här hemma har jag sju underbara snälla goa ston. Alla utom en är inkörda och inridna/insuttna. De har hittills varit till mycket stor glädje för mig och diverse barn. Ingen som är tjurig eller tokig. Den ena skulle nog tom vara lyckligast om hon fick bo inne i huset hon är som ett gosedjur, fördärvad av dottern sen hon var föl. Hon skulle ju kunna blivit surkärring med tanke på hur bortskämd hon är, men inte, hon är nog de snällaste man kan tänka sig. 

Bilden föreställer två grabbar som spanar på tjejer

Veritas odium paretFörvånad

zettan
0

hm då ska vi fresta dig med härligs stobilder hihi. Ston är underbara. Eller så kan man ha ett sto som Zettan. Leker hingst men är ett sto. VAd kallas de tro? hm för mig är hon underbar i allafall. Klart du ska köpa sto du me Cool

[Croneld]
0

Jag gillar ston, har nästan bara haft ston.Flört

Kratern
0

#0 Personligen kommer jag mycket bättre överrens med ston (än hingstar). Har bara startat ston i ponnytrav (med ett undantag).

Klart du ska ha ett sto! Skrattande

Midlingur
0

Än så länge står där inget sto i hagen… Cool

Annette
0

Va, har du inte hittat något än Förvånad! Det har ju gått tre dagar sedan du startade tråden ;)

RebeckaSvensson
0

#7 Men det kan snabbt fixas :-)

VeronicaP
0

Du vet ston finns *ler*

Milla
0

fast jag tycker du ska ha en rödskimmel hingst iställetOskyldig

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Midlingur
0