Vinna en julklapp
Körning i fokus har ju denna tävlingen: http://korning.ifokus.se/articles/4ec4dd9088f4722154001b4e-tavla-och-vinn-en-julklapp-fran-drive-out#discussions-1
Jag har googlat och googlat men jag har ingen aning om vad lucka sex är för någonting ens, är det någon som har lust att hjälpa mig eller ge mig en ledtråd?
lurvponnyn.vimeddjur.se
Kolla på Drive Out sidan under seldelar och sedan ringar ,spännen 
Jag tyckte att jag kollade där men nu hittade jag, tack!
lurvponnyn.vimeddjur.se
Meh, är inte det fusk? 
Det är det väl inte? Det står ingenstans att man inte får ta reda på svaren eller att man inte får fråga om hjälp.
lurvponnyn.vimeddjur.se

#4 Fast det är ju DU som ska vinna så då är det väl ändå DU som ska svara på frågorna med? 
Det gjorde jag ju, jag bara frågade här om hjälp…
lurvponnyn.vimeddjur.se

Självklart får man fråga efter hjälp , vill jag sen själv tälva så kan man ju skicka in sitt bidrag inget fel med de tycker jag 
Vi som är administratörer på Körning iFokus har blivit uppmärksammade på den här tråden genom PM från andra deltagare i tävlingen. Ingen av dessa har skrivit i den här tråden.
De allra flesta frågorna går att googla eller på annat sätt ta reda på svaret med hjälp av internet. Det är helt omöjligt för oss att kontrollera huruvida deltagarna använder sig av google och så vidare och det finns därför inget förbud mot detta i tävlingsreglerna.
Jag förstår inte varför folk blir upprörda? Hade jag frågat min mamma så hade ju ingen brytt sig? Det är ju knappast som om svaret blir hemligt heller. Ledtråden jag fick är för alla och envar.
lurvponnyn.vimeddjur.se

#9 förstår inte jag heller . herregud alla söker väl genom internet om man inte kan eller fråga vänner men de kanske inte vågar erkänna det bara 
Det är ju inget slutet aulaprov precis ;)
lurvponnyn.vimeddjur.se

Ha ha nope jag fuskar också när jag tävlar i bland , korsord och annat tex 
Vilka har blivit upprörda?
I de PM som jag nämnde och vad jag kan läsa i den här tråden så är det vad jag kan tolka bara en stilla undran om det är tillåtet, vilket jag tidigare i tråden meddelat att det är.
Man behöver väl inte göra det så himla enkelt för sig? Man kan väl googla runt på egen hand och inte göra en tråd om det? :p
#14 Jag gjorde det först men kom ingenstans och kände att jag behövde fråga någon om hjälp, eftersom jag inte känner någon förutom mig som kör så tänkte jag att jag kunde i alla fall be om en ledtråd här. Jag har ju knappast frågat om varenda lucka heller.
#13 Upprörda kanske är fel ord, men ifrågasatt. Det är ju helt enligt reglerna och Shettisar som hjälpte mig hade ju sitt helt egna val att ge mig ledtråden eller inte.
Men jag anade att det skulle bli såhär när jag skapade denna tråden, jag får väl be om ursäkt för att jag använde en möjlighet som var helt inom reglerna som inte bara hjäpte mig och eventuellt någon annan som behövde en ledtråd, utan också gjorde lite extra reklam för tävlingen. Jag ska aldrig mer göra om något så förkastligt.
lurvponnyn.vimeddjur.se

#15 Inget att bry sig om de roliga är att man kan ringa 100 personer skicka pm bakom (är ju faktiskt samma sak) men då verka det okey för då *syns* det inte och då hade ingen ifrågasatt något alls 
Sen är det väl upp till var och en om de vill hjälpa till.Vilket jag valde att göra, så fråga på och jag kommer ialla fall att hjälpa den som behöver hjälp 

Om jag kan vill säga .