god morgon 8/5
morrn morrn
ännu en morgon man vaknar. Men idag är det ingen bra dag. Har en magkänsla som säger att de inte står rätt till. Men ja vet vadd et är men de ska ja inte trötta ut er med. Fåglarna kvittrar ute och ja tror de kanske blir ngn solglimt idag kanske. Här blir det jobb först, sen blir det hem och fortsätta med städningen. Storstädning på gång här hemma
.
Var ute med Rosa en sväng igår med racer rockarden
. det tyckte både jag och Rosa var jätte roligt. Även Zettan fick komma in och bli borstad. Hon har fyllt juver nu men ännu är det bara genomskinlig vätska i juvret. Hm undra när hon tänker klämma ut sitt föl? Kanske när man är i Uddevalla kanske? Nä får ta ett snack med Zettan att den dagen får hon knipa 
ha en bra dag/sandra
Morn morn nää idag är d ingen bra dag.. min lilltjej på 8 månader har mest skrikit sig genom natten och vid 5 fick ja nog så d blir ingen hoppträning eller nånting idag.. D känns som man e överkörd av ett tåg eller nått…
Men men, hoppas dan blir lite bättre än natten iaf.. Ha d bra alla.. // Vera

Vad trött jag är! Det är en rörig dag på jobbet idag. Tider att passa hit och dit. Nu skall jag iväg och städa expeditionen, sedan blir det en liten lucka, ingen idé att åka och börja på kyrkogården, så jag tror jag tar en tupplur i stället ;)
Vädret ser härligt ut.

God morgon!
Här är det solsken och fåglarna kvittrar, i hagarna går fåren på bete i stora hagen och tre små shettisar i skogshagen -underbart!
Igår kväll kom nämligen den 3-åriga isabelltjejen, Thimons halvsyster Dido. Hon kommer från samma ställe som jag köpte Titti från, så dom kände varandra tidigare. Men Thimon, suck karlar. Gissa om han blev till sig!!! Men efter att ha sprungit och busat ett tag så gick dom och åt hö och allt var frid och fröjd. Idag på em. ska dom få gå ut i lilla beteshagen.
Ha en bra dag alla! //Erica

Morrn verkar som alla är trötta idag , jag me undra om det är vädret för här ämsom regnar, haglar det och så plötsligt tittar solen fram för en kort stund, här blir plugga inför prov i morrn suck gillar inte lagar och här ska jag hålla ordning på flera och vad de står för hua. Men men det går nog bra i slut ändan. I eftermiddag ska jag förbi och fika med mina föräldrar pappa ska snart läggas in för att få en dunder behandling så 3-4 dagar kommer han ligga med olika cellgiftsdropp. Ha en underbar dag och tänk på att varje dag kan va den sista så ta hand om varndra.
God morgon! Är inte speciellt pigg idag, höll på att försova mig imorse..och det är inte vanlig fört mig. Går väl ta helgen till att vila upp mig. Fick pulat lite till i lägenheten igår, fick satt upp lite lampor och sånt plock, nu är det i stort sett bara det tråkiga kvar..hänga upp kläder *blä*. Nä, dags att jobba.
Ha en bra dag!

God Morgon!
Här är mulet men uppehåll och det lilla regn som kommit hittills har satt fart på betet, gott! Ska släppa stona i ny hage imorgon. Så jag ska pyssla lite med att se över hag idag. Annars blir det int så mycket gjort för jag ska jobba två nätter nu. Jo promenad med unghästarna förståss. Men det är ju rekreation…
Ha en skön dag alla!!

#7 sååå söt
nu ska ja ta och försöka ta tag i lite pappersarbete 

Go middag
sitter på jobbet o det är segt idag, men snart får man åka hem.. Blir o försöka få in Anja o lilla Bus ikväll, det har regnat lite väl mycket föratt ha dem ute i natt oxå.. är man pjåskig eller ??
Hoppas alla piggnar på sig !! ha en fortsatt bra dag.

hm hemskt vad denna dagen gör en slö. JAg är vill typ bara sova. men ja ska strax äta för att sedan åka ut och fodra mina små hästar. Dom står nog och trycker under äppelträdet :) Dom ska få morötter och mat när ja kommer ut. Då blir dom nog glada igen. Ingen körning för mig idag. Här måste man ta hand om vovven.
God kväll! Nyss hemkommen efter begravning av Christoffers tro det eller ej 101 åriga mormor. Är helt slut i kroppen, det tar på en att vara iväg på sånt.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
#7 grattis, vad fin den är!