Slättens Madicken Säljes
Madicken är fux, f. 2002-05-28, 98 cm. Madicken är diplom sto och visad som mest med 42 poäng och blivit reserv Bis. Jag har funderat länge fram och tillbaka om jag verkligen ska sälja henne , men då jag tycker att vi använder henne alldeles för lite i avlen så kan någon annan få mer glädje av henne. Madicken har ju även fått SUCH. Vid fler frågor ring, maila skicka pm Ni kan även gå in på våran hemsida

Hon är så fin!
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se
Kan bara hålla med, verkligen en riktig pärla!

#1 Tack tittade på henne häromdagen ihagen i leran och tänkte att attans vad fin hon är den lurvbollen :)

Galopp

Madicken är anmäld till Udevalla utställningen

Madicken visades I Uddevalla nu den 30 maj och där blev hon champion sto och Reserv Bis .
Madicken är en väldigt snäll ponny med en naturlig resning och härlig utstrålning.
Madicken säljes endast pga jag tycker att vi själva använder henne för lite i avlen och tycker att hon kan glädja någon annan i deras avelsarbete.

Häxan är just nu hos Camilla (Millan) Havsrosens stuteri i Landskrona om någon i skåne skulle vara intresserad av henne så är det närmare att åka och titta på henne :D

Madicken står i skåne just nu hos Camilla(Millan) Havsrosens stuteri i Landsrkona om någon skulle vara intresserad av henne där nere :D
Ja Madicken står hos mig och jag kan berätta att detta är ett sto som är väldigt trevlig och lätt att hantera. Det är ett sto som inte gör mycket väsen av sig
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

putt

#hopp

putt

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Puttar upp fina Madicken nu när avelssäsongen börjar .

#putt

#hopp

#putt

#Putt
Får väl putta upp damen lite hon är ju fortfarande till salu , då vi inte kommer att avla på ett antal år

#putt