Hur vuxen är du?
Gör testet och se 
Delad glädje är dubbel glädje :)

Hehe, stämde precis…
Hmm, vet inte riktigt om det är bra eller dåligt 

Stämde precis med hur det känns, gammal som gatan!
Linan, vad fick du själv?
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Mitt stämde inte, den tyckte jag skulle vara 23.2 och jag är betydligt mindre vuxen än så ^^' (vem vill vara vuxen när man kan ha roligt
)
Stämde. Jag är förvånad. 

hjälp jag vart äldre än jag är suck…
jätteroligt ! jag lånar den länken lite :)
oj… jag borde visst vara 48 år med mina svar… Jag är en trist bitter typ som hellre är hemma med djuren än åker charterresor…
Oj Jag är 20 men på testet stog de (Din ålder borde vara 30 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse)
hehe. ja här har man fötterna på jorden =P
MVH Sofia
Medarbetare Akvariefisk.ifokus

Ja jag var lika gammal som jag är *S* så kanske är man rätt barnslig då ;-)
amen jag tror inte ett dugg på det där
jag blev ju hela 43 år
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

*garv* alltid det jag sagt Millan du är gammal av dig he he he

#11 Schhh på dig! Enligt testet är jag ju nästan jämngammal med Milla (42). :-)
/Cattis
#11 men gonkan hur är det nu är det inte så att du är äldst????
Haha :D är 24 enligt testet men 15 igentligen :D
Jag blev 31,7….Jag som trodde jag stannat vid 28.
Veritas odium paretFörvånad

Jag var 39,2 år fast jag bara är 37 
#16 det är ju det jag säger ju den luras

Jag blev 17 år äldre plötsligt!
Jag fick precis så gammal som jag är :P
HA, blev helt plötsligt 16 år yngre
…
Härligt! Blev mer än 10 år yngre på några minuter. Måste varit mina döda krukväxter? Har ni inga fler såna här föryngringskurer? /M

4 år yngre på testet. Skönt, enligt testet är jag fortfarande ungdom :)

ja skulle tagga ner och inte :) Jag är 23 med testet tyckte att ja var 25. Suck ja tänker inte bli vuxen någonsin
Jag blev lika gammal som jag är, alltså aldrig vuxen, (trots att jag inte känner mig en dag äldre än 18)
Jag blev 33,9 år och fyller 38 i sommar så det var ju helt okej 
Amor vincit omnia 

hahahaha jag blev 9 år äldre!!!! Undrar varför…. Himla roliga frågor i alla fall, min man håller nu på att göra samma sak… snart kommer resultatet…. han blev bara 1 år äldre än han är hm, nu blev det genast orättvisst =(
Det beror ju på hur man tolkar frågorna och hur man tänker då ens egna svar inte finns med… Hm… jag är nog lite schitzo… hihi
Jag åker sällan på semester, går sällan på krogen och dricker sällan varken öl eller vin då utan i så fall cider eller nån drink. Jag jobbar, jag har familj med egna barn, jag har varit alkoholpåverkad och är inte oskuld. "Så ska det låta" är ett måste i vår familj. "På spåret" är min sambo tokig i så Björn Hellberg vet jag ju vem det är. Ica kort har jag ju och veckohandlar oftast på Ica Maxi, dagstidningar läser jag på jobbet… Frågan om jag är gift var svår då jag är skild och har sambo. Bilen är ett "måste" även om jag ibland åker buss… Men vad skulle annars när jag behöver köra hästtransport?
Visserligen lånade jag förr min pappas bil men det kan man väl inte göra alltid…
Men jag dricker inte kaffe (brukar skoja och säga att jag inte är vuxen än) men har "lärt mig" äta sill med åren och gillar det nu. Pensionskuvertet eldas upp snarast! 
Är 21 år och blev 23.2 i testet, ganska OK. Jag borde lära mig dricka kaffe och ha vinprovningar står det *urk*

mm jag borde också ha vinprovning stod det hm förstår inte alls vad de menar *ler*
Nähä Millan du fyller ju innan mig ju
Hehe, ræddade min dag !!!Blev 20,1 fast jag ær 39 !!! måste vara min goa shettis som håller mig ung !!!!
Ha ha, jag fick 26.9 poäng. Det stod att min ålder borde vara 56, jag är 28 ;-))
Jag fick att jag skulle vara 23,2. Men näe, så vuxen vill jag inte vara än på ett tag.
Jag skulle tydligen bl a ge mina krukväxter till grannen, men jag vet inte om de skulle uppskatta att få en död kaktus… Skulle tydligen också sälja bilen, men NEJ då skulle jag inte överleva… 

Jag tror det sket sig på ICA-kortet för min del. Plus att jag vattnar mina blommor…
Flytta ihop med några kompisar stod det. Undrar vad min man och mina barn skulle gilla det? :-)
/Cattis

Jag vart mycket äldre…Är tydligen stört seriös 
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Det hjälpte inte att jag valde Hultsfredsfestivalen. Jag gillade inte något av semesteralternativen, men tänkte att man kanske inte behöver gå in på festivalen, det räcker att vara i Hultsfred 

-11år

Jag är 77 men blev 22, borde vara 43 enligt testet … Ack om något av det vore sant!

Jag blev visst 41,2 år istället för 21 :S
Börja drick öl.
Åk till Hulsfred, dvs festivalen, inte staden.
Flytta ihop med några kompisar.
Ge dina krukväxter till grannen.
Sälj din bil, det är omiljövänligt

# 36 Ho ho ho!!!
Jag blev 31,1…fyller ju 30 i år så.. det var ju inte så farligt. Jag kanske hade blivit varnad? Eller så är skåningar yngre i sinnet? Alla utom Milla då… ;-)
Där var förstås inga frågar om Dahliaodling, pensionärslimpor och sopsortering. DÅ hade jag åkt dit.
Jag blev sex år äldre, jag! Inte så skoj ;-)

hm, blev 16.4 år, inte kul när man precis fyllt 19. De tyckte att jag borde växa upp. Prova att gifta mig, skaffa barn och bil och anordna vinprovning… nja, jag tror jag stannar på 16 då

hm Hultsfred har man ju varit , så varför åka dit igen , man blir ju så blöt och lerig där *S*
Jag blev 10 år äldre. Borde ha svarat nej på om jag har hus, vi köper det först imorgon. 

Blev 23, bara drygt 1 år äldre.. fast jag känner mig som tio…

Blev två år yngre än vad jag är. Brukar säga att jag slutade fylla år när jag blev 20, så det stämmer ju nästan då :-)
ÖH, tog jag storpoängen? Jag ska vara 42.3 år och ska tagga ner… Jag är 27 
kan ju inte direkt sälja barnen… 
31 år. Tragiskt, halvvägs till pensionering :P
Haha, vad ni har testat er!! Jag fick 17 poäng, skulle vara 31,1 år men är i själva verket är jag 22…
Vet inte vad det brast på??? Hultsfred kanske?
Delad glädje är dubbel glädje :)
Jag blev 31,2 och är 25. Jag borde åke mer på festivaler och dricka öl *isch*
Jippie, jag har sex år till godo!
Vänliga hälsningar
Niklas

Festligt! Blev 25 år yngre. Är 62 men blev 38,4. Kanske börjar gå utför. Åter till barndomen.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~

#51 Aldrig, du måste ha fuskat som bara den! Eller menar du 6 år till godo före 100? ;-)
/Cattis
Meeh Sonja nu blev jag ju lite kärring sur ju
Jag som är så ung så. Kan ju inte ens baka kaka ju

18.4 fick jag, borde vara 33 någonting enligt styrelsen, det är tydligen alldeles för moget… Ska dricka mer öl, åka till Hultsfred och Kos, sälja bilen och ge bort blommorna!
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Jag blev 33, 10 år yngre, inte fel.

Enligt testet är jag 18,3 år, egentligen är jag 22… Kanske beror det på att jag ska till hultsfred och inte dricker kaffe!

Blev också nästan 10 år äldre än vad jag är.
Testet tyckte att jag skulle flytta ihop med några kompisar och sälja bilen! vilket jag aldrig kommer att göra, för min bil den är helig..

Jag blev helt plötsligt 44 år
.Jag har ju inte passerat 40 sträcket ännu!
Jag fick poängen 21,1 och skulle vara 39 år!!! jag som bara är 26år….
Nu har jag gjort om testet och utelämnade de frågor som inte fanns några passande svar på, fortfarande 31,7…..
Jag blev 43 år, trots att jag bara är 25. 
Kanske dags att börja leva lite! 

#61 ska nog göra som du och se om det ändrar sig då . för en del svarade jag på fast jag var tveksam.

Ja nu har jag gjort om det o¨ch hoppade över de frågorna som jag var tveksam till och blev genast yngre . Jag blev 32.1 år och förra gången blev jag 40 , så barnen kanske har rätt jag är barnslig av mig *ler*
#64, du ser, det artar sig. Tvinga nu syrran att göra det också! Min liila flickvän har jag låtit testa, hon blev också en ung förmåga

Bra tips att utelämna de med opassande svar. Nu är jag bara 31 år, det känns betydligt bättre :)
#53: Att jag har sex år mer erfarenhet än jag är gammal! Den skrev att jag hade erfarenhet som en 45-åring men jag fyller 39 i sommar.
Vänliga hälsningar
Niklas

34.9 år.. hjälpasligen! Är 23 och känner mig inte särskilt mycket äldre heller

Namn:
Eva
Datum:
2007-05-11
Ålder:
37
Vuxenpoäng:
18.1
Uppskattad ålder :
33
Yippie!! Jag vart 4 år yngre:)

#65 Det vågar hon inte ska du se , så snusförnuftig som hon är så kommer hon ju att bli närmare 60 år gammal ju hehe
#65, förnuftig
, det vore ju inte så roligt för henne att plötsligt åldras så fort…..