God Morgon 12 Maj
Idag blir det nog regn. Det passar mig bra, jag har visst lovat att baka.
Vi skall göra något vi aldrig gör. Hela familjen skall åka till Ica Maxi. Hade det inte varit för att maken behöver ett par skor hade han aldrig följt med ;)
Lite arbete och hästar skall också skötas förstås.
Ha en bra dag!
Godmorgon,
Är sjuk men tänker masa mig till stallet ändå! Köra någon ponny tänker jag dock inte göra - det orkar jag inte. Funderar dock på att klövja och gå till hingstbetet. Regnkläder är ett måste iallafall! Ska även gå igenom vad som behöver fixas i boxarna och vad jag behöver beställa från Börjes.
Ha det bra alla!

Morrn på er!
Idag är det uppsats som står på schemat hela dagen för min del. Ser fram emot att få komma ner till Skåne nästa helg och se lilla Crossfire "live". Nya bilder på honom är inlagda på vår hemsida www.shetlandsponny.eu
Självklart måste han ha en egen bildsida
Hoppas alla får en bra dag!!
God morgon
Har precis suttit en bra stund ute i hagarna och tittat på fölungarna, de är så nyfikna på varandra men mödrarna låter dem inte träffas riktigt än… Så söta!
Ha en bra dag!

God morgon
Är genom förkyld, men bara att bita ihop, vi har 3 ton hö att lasta av idag.. det har regnat hela natten o nu börjar hagarna se så där härligt leriga ut igen.. inget kul o ha en skimmel.. han är inte längre vit kan jag säga. Lite små pyssel blir det idag, man ska hinna med så mycket när det är helg..
ha en bra dag

Godmorgon tråkigt väder, ingen bra dag ena sonen genom förkyld, ena hunden sjuk lutar åt livmoderinflammation idag var hon lite piggare men ska in med henne, strulet med CSN består är så trött på allt, ska ut och laga bil och pyssla om Puzzel idag om bilen tar oss dit va jag är less på maskiner tillbaka till tiden med häst och vagn låter bättre.

3% jag håller med dig om häst och vagn i nutida sverige

God morgon!
Har varit och hissat flaggan på skolan för att flagga för de som idag tar sin examen här på Ultuna. I eftermiddag är det dags att klä upp sig och sedan ska vi som är fanbärare vara med vid högtidsstunden. Ska bara hinna med att plugga och städa först.

morrn morrn
Idag är ja piggare än i går :) Kanske för att ja sovit till nu
. VAr och kollade på nya stallplatser igår och det var verkligen fint. Så ja ska ringa och tacka ja idag. Nära till manege me så de blir verkligen härligt på vinterna när det är kallt och regningt. Underbara människor som har stallet också. Kommer dock sakna solliden
. Men ja får närmare nu och de underlättar för mig när ja ska ta mig ut själv. Går ju att cykla nu.
Ska strax ut till hästarna. Tänker att ja skulle borsta och dona idag. Vet inte om det blir regn idag men just nu skiner solen i allafall
ha en bra dag
God förmiddag! Har precis spenderat första natten i den nya lägenheten, här är fortfarande lite ½-kaos,men det går att sova här i allafall. Idag ska det mest fixas och donas här, sen iväg till en kompis ikväll och gosas sitan med alla hennes valpar innan dom åker till sina nya hem.
God morgon!
Har varit i stallet o fixat lite med staketen… vill inte att Ludde ska träffa föling rikitgt ännu så han ska inte ha en chans o sticka igenom. Måste tyvärr gå över hela hagen riktigt nu i sommar o byta ut de flesta av alla pinnnar o byta ut där det finns taggtråd… inte kul!
annars ska jag ta det lugnt, är sååå trött jämnt! orkar inte mga knop här hemma men kanske ska försöka ta tag i mitt liv här o få ngt gjort, men får se… minsta killen ska på barnkalas i morgon så handla ngt till det måste jag ju…. sen blir det nog tv i kväll….