Sommarpremiering i Väst
Den 15 maj utgår anmälningstiden för årets sommarpremieringar i Västra Sverige.

Ja ja jag vet
har haft papprena nästa klara i 3 veckor.. suck.. ska ta det i morgon för sen är det snart försent.
bra att du påminner Annette, får så dåligt samvete när man glömmer bort hela tiden bara..

Det är väldigt lätt att glömma, eftersom anmälningarna skall vara inne 2½ månad före.
Mitt sto är klar för att höjas till GI, men jag hoppar över det i år också. Fadern har nyligen fått sitt A och modern är exporterad, så för deras skull brinner det nog inte i knutarna.
Hm kanske skulle åka med Celma om vi kan få lov att låna hage och någon säng av Sanne
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
sorry bara skojar ju, tänker inte alls åka upp till dig Sanne såg att det fanns i halland ju, så är det när man bara skriver utan att ta reda på fakta först

#4 men du kan ju komma upp ändå Milla på premering 

Skulle du vilja åka denna vägen vet att du altid är välkommen !!!! du ska väl visa fram Paola oxå för stambokföring ? vi ska visa 2 på Onsdagen, o 1 på fredagen v.31 i Svenljunga !!!
när är sista dagen för oss i syd? ska till önnestad..

http://www.svehast.se/sh/doc/1045.asp
#7. Här är fler platser.
#8 tack kom inte ihåg vilken sida jag varit inne på för o kolla var premieringarna var…

#7 Brukar vara 1 juni.

Men inte ska du åka till Tvååker millan?? det ska ju vara i Hjärnarp den 1 augusti, hm tror det stod 2 augusti på mitt papper *ler* eller så var det att anmälan gick ut den 2 juni dit hm , ja ja lite tid till har jag att anmäla till Hjärnarp, jag har inte tänkt åka till Tvååker i allfall.
men morgan gillar inte celma
meeh var står det om hjärnarp?? och vem dömmer??

#13 Det är väl Roland Fransson?
aha ok

Tvååker är det ju Elisabeth Ljungstorp

Roland dömmer alla där nere. Bollerup, Bjärsjölagård, Åstorp, Hjärnarp och Önnestad.
äsch jag får kolla upp det om det är i augusti kan jag ta med mig båda töserna och det underlättar ju att få båda bedömda samtidigt så är det klart sen så att säga.

Jag skall visa Caramell i Tångelanda. Brukar visa på Henån i vanliga fall, men då är vi på riks.