Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 14-utrustning
Läst 386 ggr
ninae
0

Dekken fra Bõrjes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Er det noen som har kjøpt Regndekken fra Bõrjes?? Syntes det lilla rutete var så fint! Hvordan sitter de på ponnien?? Er det noen som har noen synspunkter om de??

zettan
0

ja köpte täcke från Börjes förra året. Då var dom röda. De täcket har ja haft på mitt sto. Tycker det är jätte bra. Satt bra på henne också.

Midlingur
0

Jag har inte just det täcket, men däremot två andra. Jättebra! Har haft folk som trott att de skulle vara jättedåligt för att det var från Börjes - men tji fick den personen för mitt täcke höll min häst torr medans hennes hästar blev blöta genom 1-2 dyrare täcken! ;D

IdaS-A
0

Jag har också ett par täcken från Börjes, inte den modellen dock. Täckena har varit jättebra de flesta, fast en modell var lite stor i halsen och en modell stämmde inte storlekarna på men detta var flera år sedan och de senaste täckena jag köpt från Börjes har varit riktigt bra.

zettan
0

shire täckena är nog de täckena som legats bäst på mina hästar. dom är riktigt bra.

Puzzel
0

Har också köpt regntäcke från Börjes inte den färgen utan den innan den ljus lila eller caramelle som färgen hette det sitter kano på min lilla har även haft deras himalaya vinter på nordis travaren och det satt också bra.