Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 996 ggr
Sarali
0

Örebro Ponny Avelsförening ??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såg att dom skulle ha utställning den 2:a Juni.Men det står inte om det är för russ el shettis… ?? Någon som vet någonting om örebro ponny avels föening ???

Charlotte-J
0

Den är öppen för alla ponnyraser.

Amor vincit omnia Kyss

Sarali
0

Jaha…synd att jag inte har någon stjuts…Ledsen annars hade jag kommit dit

Annette
0

Anmälningstiden utgår 10 maj, så än går det att anmäla.

Tigrou
0

Nu har jag anmält 2 stycken.

Är det någon mer som ska åka?

Foto: Ingrid Hellgren

Charlotte-J
0

Vi tänkte åka men än så länge har vi inte anmält någon då vi inte vet vem vi ska ta med, hm ;-) Jaja, några dagar kvar som man hinner fundera.

Amor vincit omnia Kyss

ElisabethA
0

Jag ska dessvärre inte dit, åker ner till Skåne den 1/6 (dålig timing). Gardenia är på betäckning, men det hade varit kul att åka dit och titta på alla fina ponnyer!!

Annette
0

Jag avstår Uddevalla, men funderar lite på Örebro istället. Har ju en kompis där som gärna hjälper mig då Glad.

Tigrou
0

#7 Ja, vad roligt! Glad Jag tycker verkligen att du ska fundera MYCKET på att komma till Örebro. Så kan vi bägge jaga den där 40 poängaren ;) någongång ska den väl komma? Vi har ju sisådär en 20 år på oss att kämpa för den.

millus
0

Jag ska dit!!! Men vet inte om jag ska ta med ettårige hingsten, 24åriga new forestsstoet eller 9åriga shettisvalacken, Vad tycker ni???

//Camilla

ingrid
0

Har efter mkt dividerande bestämt mig för att anmäla 2 st om båda åker är dock frågan men unghäst är spännande

Lauth
0

Ska anmäla 4 stycken, har skrivit i blanketterna men inte fått tummen ur att förpassa dom i ett brev och till brevlådan. Ibland är dom enklaste sakerna svårast att utföra..

Zerenade
0

Jag ska åka dit med 3-års hingsten!

Ammiii
0

Hej!

Nu har anmälningstiden till ÖPAFS utställning gått ut. Vi fick in 140 anmälda ponnyer varav 60 shetland!

Katalogen kommer snart att kunna laddas hem från www.opaf.se

Välkomna alla som anmält och alla som vill komma och titta!

Tigrou
0

#13 Kul! då kan man räkna med en heldag för att titta på vackra ponnyer.

Annette
0

#14. Lycka till med Primör! Eros får vänta tills i sommar, han är i en mindre gýnnsam period just nu ;) Både tandbyte, pälsfällning och allmänt trots :)

Tigrou
0

#15 Tack! Synd att inte Eros är i form men de kanske kan få träffas senare i sommar Primör får nog göra en turné för att jaga 40 poängarenSkrattande om den nu behagar att komma någongång. Men du kanske kommer för att titta? Eller blir det Uddevalla med kameran i högsta hugg?

Annette
0

#16. Det blir Uddevalla. Himla synd att det krockar, jag hade gärna åkt till Örebro också.

Eros satsar på Valla i år, kom dit ni också ;)