Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 23-säljes
Läst 3612 ggr
SannaHolmgren
0

porträtt i torrpastell

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Nu äntligen har jag kommit igång igen efter många års uppehåll. Jag tar åter igen beställningar då jag återupptagit mitt målande efter småbarnsåren. Målar i torrpastell, kol och blyerts om man så vill.

Bifogar några exempel, men fler bilder finns på min facebooksida med samma namn som jag har här.

Denna är i kol, A4 och är på min mellersta dotter och Slättens Merlin. Älskade ponny, tur vi inte fick sålt honom då vi försökte för ett par år sedan.

SannaHolmgren
0

Visar här grannens arab/halvblodskorsning som är helt i torrpasteller. Storlek 30x40cm

SannaHolmgren
1

Och en nordsvensk också installad i mitt närområde. Lukas heter han, passande nog. Blyerts 30x40cm.

SannaHolmgren
0

Ett lite annorlunda porträtt. Vår Muller, Malin och en lokatt son hon själv ville ha med på sin bild. Torrpastell/kol 30x40cm.

SannaHolmgren
0

är du intresserad - skicka enklast e-post till tostanas@hotmail.com och som sagt så finns det fler exempelbilder på min facebooksida.

mvh Sanna

/hobbyillustratör.

Pyttis
0

Åhhh! Underbara porträtt….kan bli så att jag återkommer ang. dettaGlad

SannaHolmgren
0

pyttis - du är välkommen.

fuxar
0

Men du store vad duktig du är!!!!!!!Skulle vilja ha lite prisuppgifter på t,ex torrpaseller, skulle vilja ha min Flis i en huvudbild!

Sedan har jag en dröm att få mina ston med föl, betandes ute på betet en fin sommardag inramat på väggen!!!!!Glad

kajsa-kavat
0

Du har PM

SannaHolmgren
0

Maila är enklast vid intresse. det där med prissättning är ju krångligt då det tar olika lång tid att göra olika bilder.

Mjukstartar än så länge med något lägre marknadspris då jag inte är varm i kläderna ännu och inte har någon registrerad verksamhet men strävan är ju att både jag och beställare måste vara helt nöjd med bilden.:)

Pyttis
0

Sanna, hittar inte Dig på Facebook…..finns fler med samma namn;)))

Pyttis
0

När jag letat en stund så HITTADE jag Dig…..med flera fantastiskt fina porträtt!!! Vilken underbar känsla det är i demTungan ute

VeronicaP
0

Men Sanna vilken vacker bild på Merlin och din dotter :D

Ja jag är också jätteglad att du inte fick sålt honom :D

Vilket vackert huvud och kloka ögon han ser ut att ha , faktiskt lik sin far där på bilden :D

VeronicaP
0

Sanna får jag låna bilden och lägga ut på hemsidan ? Tycker den var så otroligt vacker :D

ThiffannyJ
0

Gillar verkligen blicken och uttrycket i Lukas porträtt! Grymt!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

SannaHolmgren
0

facebook - sanna holmgren marks kommun (öxabäck)

Veronica. Klart du får låna bilden men lämna referens.

Charlotte-Aveback
0

Vad duktig du är! Glad