Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett24-köpes
Läst 1202 ggr
AnnaFagerell
0

Regntäcke köpes

Regntäcke med bogveck i strl 105 köpes. Beg eller om någon vet ett prisvärt täcke någonstans, nytt. Har köpt täcken för tusenlappar som går sönder så önskar köpa ett lite billigare täcke helst så man inte blir besviken då det trasar sönder

tjustorpstaxi@swipnet.se

Medarbetare på djurskydd.ifokus

sofiek90
0

kolla Gekås om du har vägarna förbi :)

MVH

Sofie

[mammamian]
0

Jag köpte Börjes billiga till min ponny. Håller tätt och funkar bra, men tyvärr ingen stjärtlapp bak så man behöver rem under svansen så att det inte ska blåsa upp.

Mitt är för litet för min ponny, hon behöver 115, men tills jag köpt ett nytt behöver jag det. Sen blir det till salu.

AnnaFagerell
0

#1 dom hade inga med bogveck

#2 Börjes täcken har innte bogveck. Jag har flera av börjes täcken och dom är bra men min hingst är så bred i bogen att han måste ha bogveck

Medarbetare på djurskydd.ifokus

Elshira
0

Jag är ett stort fan av bucas, men av de billigare modellerna så har jag endast ett täcke som håller för regn (alla de andra "regntäckena" fungerar bara tills hästen rullat sig en gång, sedan suger de som svampar…) och det är från horsesaver.

Jag har själv ett i storlek 115 men som går lika bra på de som har 105 då det är väldigt reglerbart i bogen. Bara inte ponnyn är för smal då det blir "riddarutstyrsel" så sitter det kanon.

Tyvärr inte till salu, men det enda märket jag haft ett bra regntäcke från.

Men visst duger väll regntäcken från hööks, börjes osv lika bra som bara ska stå emot lite regn eller små skurar. Där tycker jag inte det är någon skillnad alls direkt mer än möjligen passformen olika modeller emellan.

Hakuna matata!

mizabella
0

Kan rekommendera Trend (Hansbo) täcken. Mycket prisvärda!

Elshira
0

Ja hansbos täcken har jag haft många fråmst inne och "allväderstäcken" från som jag har varit riktigt nöjd med! Hur regntäta det är vet jag inte, men deras små täcken har i.af varit "skapta" för små ponnyer ^^

Hakuna matata!

SofieN
0

Börjes har visst regntäcken i 105 med bogveck. Kolla till exempel tyfon!

Annars tycker jag att hööks täcken är bra. Även Event, ett märke Hansbo har.

sofiek90
0

min shettis är också bred i bogen, och han har både Börjes täcken och Gekås täcken :)

MVH

Sofie

Hanna-D
0

Hansbo Event har riktigt bra passform.

Maliiin
0

Har skickat PM till dig!