Rösta på Rolf-Göran Bengtsson igen!
Sportbladet | Aftonbladetwww.aftonbladet.se Sportbladet på Aftonbladet.se. Vi har senaste nyheterna och resultaten på Sveriges nyhetsportal
Okej, jag vet att detta inte handlar om shetlandsponnyer – men är inte ni också trötta på sportjournalisternas ensidiga nyhetsbevakning? Det är i alla fall jag!!
Varit inne och röstat, det är klar han är värd priset 
Jag lånar ditt inlägg till min Facebook för det behöver verkligen spridas vidare detta förtryck mot hästsporten som en del gör.
Jättebra! Jag har spridit det via sms till så många jag känner också - bara att stå på liksom!

För att det ska bli lite lättare att hitta själva omröstningen, gå in på sportbladet (länken ovan).
Sök (håll in Ctrl + F samtidigt) och skriv in följande i sökfältet: "Förtjänar Rolf-Göran Bengtsson att vinna Jerringpriset?"
Och så röstar ni givetvis JA!
Hakuna matata!
Nu har jag självklart röstat JA.
Även om jag själv är en riktig sportnisse så håller jag med er till 10000000.
Hästsporten behöver få uppmärksamhet, det är ju trots allt sveriges näst största sport.
Alla här hemma på gårn höll tummarna och trodde att det var Hellner som skulle vinna, ni skulle ha sett deras miner när dom sa att Roffe vann.
Fler röstar nog om ni lägger in en direktlänk…
Det gick inte efter som röstningen bara låg på "förstasidan" och inte i samband med någon artikel ;)
Hakuna matata!