Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 797 ggr
Anna-Uppsala
1

Rösta på Rolf-Göran Bengtsson igen!

Aftonbladets Sportbladet har en NY omröstning om huruvida Rolf-Göran Bengtsson är värd Jerrings-priset eller ej! Vilket trams när han fick nästan dubbelt så många röster som tvåan! Alltså: GÅ GENAST DIT OCH RÖSTA och visa de där sportnissarna hur stor och stark hästsporten faktiskt är, och att vi är trötta på att media inte fattar det! Det är en liten liten ruta i själva sportbladet, inte i Plus-delen.

Sportbladet | Aftonbladetwww.aftonbladet.se Sportbladet på Aftonbladet.se. Vi har senaste nyheterna och resultaten på Sveriges nyhetsportal

Okej, jag vet att detta inte handlar om shetlandsponnyer – men är inte ni också trötta på sportjournalisternas ensidiga nyhetsbevakning? Det är i alla fall jag!!

abbe75
0

Varit inne och röstat, det är klar han är värd priset Glad

Jag lånar ditt inlägg till min Facebook för det behöver verkligen spridas vidare detta förtryck mot hästsporten som en del gör.

Anna-Uppsala
0

Jättebra! Jag har spridit det via sms till så många jag känner också - bara att stå på liksom!

Glad

Elshira
0

För att det ska bli lite lättare att hitta själva omröstningen, gå in på sportbladet (länken ovan).

Sök (håll in Ctrl + F samtidigt) och skriv in följande i sökfältet: "Förtjänar Rolf-Göran Bengtsson att vinna Jerringpriset?"

Och så röstar ni givetvis JA!

Hakuna matata!

Kimpa
0

Nu har jag självklart röstat JA.

[mathilda...0]
1

Även om jag själv är en riktig sportnisse så håller jag med er till 10000000.

Hästsporten behöver få uppmärksamhet, det är ju trots allt sveriges näst största sport.

Alla här hemma på gårn höll tummarna och trodde att det var Hellner som skulle vinna, ni skulle ha sett deras miner när dom sa att Roffe vann.

Hanna-D
0

Fler röstar nog om ni lägger in en direktlänk…

Elshira
0

Det gick inte efter som röstningen bara låg på "förstasidan" och inte i samband med någon artikel ;)

Hakuna matata!